طنز/ربات لات

طنز/ربات لات

پایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی: به گزارش خبرنگار ما، دوازدهمین دوره ربوکاپ آزاد ایران در هجدهم فروردین به کار خود پایان داد. خبرنگار ما که دنبال رباتی بود که شب‌ها زباله‌ها را بیرون ببرد، به این دوره از مسابقات رفت و گزارشی تهیه کرده است که در ادامه می‌خوانیم.

دانشجوی نخبه‌ای که یک بالش هوشمند طراحی کرده بود، به خبرنگار ما گفت: این بالش هوشمند ضد خروپف است و مناسب افرادی است که هنگام خواب خروپف می‌کنند. این بالش با سیستم صوت‌سنجی که دارد صدای خورپف فرد را تشخیص داده و مناسب با استایل فرد، زاویه‌ی سر و گردن را تغییر می‌دهد. اگر خورپف فرد قطع نشود، بلندگوهایی که درون بالش تعبیه شده‌اند، فرد را به آرامی صدا می‌کنند‌. اگر باز هم خورپف فرد قطع نشد، با استفاده از اسپری آبی که کنار بالش تعبیه شده است، مقدار اندکی گلاب روی صورت فرد اسپری می‌کند. اگر باز هم خورپف فرد قطع نشد و همچون اگزوز خاور به کارش ادامه داد، با استفاده از چند بازوی فلزی که کنار بالش تعبیه شده است، دهن مهن فرد را صاف می‌کند تا دیگر مزاحم خواب دیگران نشود.

طنز/ربات لات

پسر بچه‌ای که در بخش دانش‌آموزی شرکت کرده بود، به خبرنگار ما گفت: من رباتی طراحی کرده‌ام که با استفاده از یک سیستم کاملاً هوشمند دانش‌آموزان را در کسب نمره‌ی بالا کمک می‌کند. این ربات در بین دانش‌آموزان تمام کشور به عنوان مفیدترین وسیله‌ی کمک آموزشی برگزیده شده است. ۹۸ درصد دانش‌آموزانی که از این ربات استفاده کرده‌اند معدل کل‌شان ۲۰ شده است. آن دو درصد هم کلنگ بودند وگرنه آن‌ها هم بیست می‌شدند. این ربات با استفاده از قدرتی که دارد، معلم‌ها را سر کوچه‌ای خلوت خفت می‌کند و با نشان دادن فیلم‌های خصوصی معلمان، آن‌ها را تهدید می‌کند که اگر به فلان دانش‌آموز بیست ندهی، تمام فیلم‌ها را در اینترنت پخش می‌کنم.

پروفسور فراهانی، یکی از مسئولان برگزاری ربوکاپ آزاد ایران، به خبرنگار ما گفت: خدارا شکر در این دوره کلی ایده‌ی بکر و دستگاه‌های هوشمند با استاندارد توسط جوانان نخبه‌ی کشورمان ثبت شد. در روز پایانی مسابقات، ایده‌ها و ربات‌های برتر مشخص شدند و صاحبان آن‌ها جوایز ارزنده‌ی خود را دریافت کردند. خبرنگار ما از این مقام مسئول در باره‌ی جوایز پرسید که وی این‌گونه پاسخ داد: به نفرات برگزیده یک دست شکلات‌خوری، دو عدد بلیت نیم‌بهای تئاتر عروسکی خاله بزغاله، یک تقویم رومیزی قالیشویی برادران کامبیز اوغلی و ۸۰ عدد پاستیل طرح قلب تقدیم می‌شود. خبرنگار ما از آقای فراهانی پرسید: شما چه تمهیداتی برای صنعتی کردن و تولید انبوه این ایده‌ها اندیشیده‌اید؟ آن مقام مسئول پاسخ داد: بله ما با شرکت‌ها و کارخانه‌جات برتر کشور چین صحبت کرده‌ایم تا بیایند این ربات‌ها را ببینند، ایده‌ها را بشنود و بروند در کشور خود آن‌ها را به تولید انبوه برسانند. خبرنگار ما با تعجب گفت: اما شما خودتان باید این ایده‌ها را به تولید انبوه برسانید. اگر چینی‌ها این کار را بکنند چه چیزی به شما می‌رسد؟ آن مقام مسئول با افتخار تمام پاسخ داد: نمی‌دانید به ما چه چیزی می‌رسد؟ چینی‌ها قول داده‌اند کلی تقویم رومیزی قالیشویی برادران شینگ یانگ بدهند.

طنز/ربات لات

در پایان این گزارش، خبرنگار ما که دچار یأس فلسفی شده بود به خانه بازگشت و تصمیم گرفت برای بردن زباله‌ها از ربات استفاده نکند و خودش همچون یک شهروند نمونه کیسه‌ی زباله را از پنجره به پایین پرتاب کند.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

 

کد خبر : 39373 ساعت خبر : 0:18 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=39373
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات