طنز/مسئولان کشور از ما عذرخواهی کنند

طنز/مسئولان کشور از ما عذرخواهی کنند

ما مردمی هستیم که عذرخواهی را حق خودمان می دانیم، اما از کسی عذرخواهی نمی‌کنیم.

پایگاه خبری گلونی، علیرضا لبش: ما از عذرخواهی خوشمان می آید و دوست داریم، همه از ما عذرخواهی کنند، حتی ما به بچه‌هایمان یاد می‌دهیم که اگر اشتباهی کردند، از ما عذرخواهی کنند. ما از مسئولان کشور خواستاریم که در صورت بروز هر گونه مشکلی از ما عذرخواهی کنند. وقتی دو نفر در خیابان دعوا می‌کنند، انتظار داریم بیایند و از ما عذرخواهی کنند، اما ما از کسی عذرخواهی نمی‌کنیم. چون اگر عذرخواهی کنیم معلوم می‌شود که همه مشکلات کشور زیر سر ما بوده است. ما مردمی هستیم که عذرخواهی را حق خودمان می‌دانیم، اما از کسی عذرخواهی نمی‌کنیم.

ما از ماشینهای آخرین مدلی که در شهر جولان می‌دهند، خوشمان می‌آید و با آنها عکس می‌گیریم اما از رانندگان و دارندگان آنها بدمان می‌آید و فکر می کنیم حق ما را خورده اند. ما سوار شدن به این ماشینها را فقط حق خودمان می دانیم.
ما هر روز در رسانه ها اعلام می‌کنیم که فلان جا روی گسل است، فلان جا امکان دارد زلزله بیاید، اما هیچ آمادگی‌ای برای مقابله با زلزله نداریم و اگر زلزله بیاید، فقط می‌لرزیم و حالش را می‌بریم.

طنز/مسئولان کشور از ما عذرخواهی کنند

ما مردم برعکسی هستیم. اگر کتاب یا فیلمی را مجانی به ما می‌دهند، آن را بدون استفاده دور می‌ریزیم، اما زمانی که همان فیلم یا کتاب ممنوع شود، برای به دست آوردنش سر و دست می‌شکنیم و حاضریم در بازار سیاه و بازار زیرزمینی چند برابر قیمت آن را تهیه کنیم.
ما مردم خوش عکسی هستیم. با هزینه فراوان به جاهای خوش منظره و خوش آب و هوا سفر می‌کنیم اما به جای لذت بردن از مناظر، هر لحظه در حال گرفتن سلفی یا خویش‌انداز هستیم. بعد از بازگشت از سفر و رفع خستگی، مدتی مناظر طبیعی که در طول سفر فرصت دیدنشان را نداشتیم، در عکسهایمان نگاه می‌کنیم و عکس‌ها را یک مدت در حافظه کامپیوترهایمان نگه‌داری می‌کنیم و در نهایت آنها را کلا پاک می‌کنیم تا جا برای عکس‌های بعدی باز شود.

هنرمندان ما تلاش زیادی می‌کنند، که هوادار و طرفدار برای خود دست و پا کنند و مشهور شوند و وقتی مشهور شدند با قیافه مبدل به خیابان می آیند تا کسی آنها را نشناسد یا بادیگارد استخدام می‌کنند، تا بین آنها و طرفدارانشان فاصله بیاندازند.
در کل ما خیلی باحالیم خیلی

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

 

کد خبر : 38770 ساعت خبر : 0:38 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=38770
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات