طنز/وای‌فایی که هرگز هک نمی‌شود

پایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی: به نقل از یک منبع آگاه، در طرح عیدانه کتاب، ۵۰۰ هزار جلد کتاب به فروش رسیده است. این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود گفت: از این ۵۰۰ هزار جلد ۲۰۰ هزار جلدش مربوط به کتاب «چگونه رمز وای‌فای میزبان را هک کنیم؟» به قلم دکتر چنگیز قالپاق و ۲۰۰ هزار جلدش مربوط به کتاب «رمزهایی که هرگز هک نمی‌شوند» نوشته‌ی دکتر چنگیز قالپاق بود. این منبع آگاه در ادامه خاطرنشان کرد: آن صد هزار جلد مابقی نیز مربوط به کتاب «نقش نیتروژن در شکافتن کوانتوم فرامولکولی» چاپ شده در انتشارات دانشگاه سوربن فرانسه بود. وی در پایان گفت: این کتاب آخری به خاطر جلد بزرگ و قطر کمش، برای باد زدن منقل بسیار مناسب بود و به همین دلیل مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

به نقل از یک منبع آگاه، ۲۰ درصد از افرادی که به دادگاه‌های خانواده مراجعه می‌کنند به علت استفاده‌ی نادرست از اینستاگرام است. این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود گفت: مشکلات خانواده‌ها و همچنین علت‌های طلاق تغییر کرده است. وی در ادامه خاطرنشان کرد: ۲۰ درصد دیگر به علت استفاده‌ی نادرست از تلگرام به دادگاه خانواده مراجعه می‌کنند. ۲۰ درصد به علت استفاده‌ی نادرست از دابسمش و ۴۰ درصد مابقی برای استفاده از سرویس بهداشتی به دادگاه‌ها مراجعه می‌کنند. وی در پایان گفت: خدایی مردم چایی زیاد می‌خورند.
به نقل از یک منبع آگاه، اپراتورهای تلفن همراه در کشور به علت اضافه شدن امکان مکالمه‌ی صوتی در نرم‌افزار پیام‌رسان معروف، بسیار ناراحت هستند. این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود گفت: یکی از رئیسان این اپراتورها امروز صبح دستش را مشت کرده بود، به سینه‌اش می‌کوبید و می‌گفت که الهی جیزجیگر بگیرن این نرم‌افزار‌های پیام‌رسان. وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی دیگر از رئسای این اپراتورها دو روزی می‌شود که وارد زیرزمین خانه‌اش شده و با شنیدن کلمه‌ی آپدیت، جیغ می‌کشد و به دیوار چنگ می‌زند. وی در پایان گفت: به جان تک پسرم نیلوفر.

پایان پیام

 

کد خبر : 38954 ساعت خبر : 0:13 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=38954
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات