آلبوم موسیقی دوراهی رونمایی شد

آلبوم موسیقی دوراهی رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از حوزه هنری، در جدیدترین برنامه اتفاق ترانه، مراسم رونمایی از آلبوم «دوراهی» به خوانندگی محمود آذش بعدازظهر شنبه ۲ اردیبهشت‌ماه با حضور عوامل تولید و جمعی از هنرمندان و شاعران مطرح کشور در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار شد.

این آلبوم موسیقی که از تازه‌ترین تولیدات مرکز موسیقی حوزه هنری به شمار می رود، شامل ۸ قطعه موسیقی با آهنگ‌سازی هنرمندانی چون محمدرضا چراغعلی، امین بانی، محمود آذش، علی بروجردی و با صدای محمود آذش است. از ویژگی‌های این آلبوم می‌توان به ترانه‌های استفاده شده در آن اشاره کرد که توسط شاعران مطرح و شناخته شده کشور از جمله از علیرضا قزوه، اهورا ایمان، آرش فرزام‌صفت، محمدجواد آسمان، امیر اکبرزاده، رضا نیکوکار، عباس محمدی و محمدحسن جمشیدی سروده شده است که این ویژگی آلبوم «دوراهی» را از سایر آلبوم های دیگر متمایز کرده است.

شایان ذکر است که این آلبوم توسط مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شده و از روز یک‌شنبه ۳ اردیبهشت ماه در فروشگاه‌های معتبر مرکز موسیقی سراسر کشور و همچنین سایت beeptunes.com قابل تهیه است.

آلبوم موسیقی دوراهی رونمایی شد

از دیگر بخش‌های برنامه «اتفاق ترانه» می‌توان به گرامیداشت یاد افشین یداللهی، شاعر و ترانه‌سرای مطرح کشور، اشاره کرد که در آخرین روزهای سال ۹۵ در یک سانحه رانندگی به دیار باقی شتافت. در این بخش از برنامه اساتیدی چون فاضل نظری، محمدعلی بهمنی، علیرضا قزوه، سعید بیابانکی، ناصر فیض و مصطفی محدثی خراسانی و… به یاد این شاعر فقید سخنرانی و شعرخوانی داشتند. فریدون شهبازیان آهنگ‌ساز پیش‌کسوت کشور نیز از دیگر سخنرانان این مراسم بود.

بخش پایانی برنامه «اتفاق ترانه» نیز به اجرای موسیقی توسط محمود آذش با همراهی دکتر محمدرضا چراغعلی با قطعاتی از این آلبوم برای مخاطبان حاضر در برنامه اختصاص داشت.

اجرای این برنامه همچون ماه‌های گذشته به‌عهده علیرضا بدیع، شاعر و ترانه‌سرای معاصر کشور، بود.

در این مراسم شاعرانی چون سجاده جبارپور، محمدحسن جمشیدی، حامد عسگری و علی سعیدپور به شعرخوانی پرداختند.

پایان پیام

 

کد خبر : 41478 ساعت خبر : 1:54 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=41478
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات