حمایت بیش از ۱۵۰۰ اهل قلم از حسن روحانی

حمایت بیش از ۱۵۰۰ اهل قلم از حسن روحانی

بیش از ۱۵۰۰ نفر از اهل قلم ضمن فراخواندن مردم به شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری، حمایت خود را از حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در متن این بیانیه ارسالی به ایسنا آمده است:

به نام خداوند جان و خرد

در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران قرار داریم؛ انتخاباتی که تاثیر آن بر اکنون و آینده کشور ما حیاتی خواهد بود. در سال ۱۳۹۲، وحدت خردگرایان، حول محور منافع ملی، به پیروزی رئیس‌جمهوری منجر شد که با درایت و عقلانیت توانست آلام و مشکلات اصحاب فرهنگ و قلم را به تدریج و بنابر قدرت خود کاهش دهد. اکنون ادامه آن راهِ روشن، به همت و پشتیبانی دوباره مردم شریف ما بستگی دارد.

امید است که دولت دوم تدبیر و امید، در رفع فضای امنیتی از عرصه فرهنگ و هنر کشور و فساد علمی به هر شکل و نوع آن بکوشد و شفافیت هرچه بیشتر در تخصیص بودجه‌های حوزه فرهنگ را پیش نهاد همت خود قرار دهد. اصحاب اهل قلم این مرز و بوم، ضمن دعوت اقشار گوناگون مردم به حضور در صحنه انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه، استمرار دولت تدبیر و امید را مقدمه عبور از انواع تهدیدها و مخاطرات می‌دانند و بر این باورند که حمایت همه‌جانبه از رئیس‌جمهورِ فرهنگ‌دوست، جناب آقای دکتر حسن روحانی، در این برهه حساس، برای این مرز و بوم آینده‌ای بهتر و روشن تر رقم خواهد زد، همچنان که بی‌تفاوتی نیز سایه‌ای از مشکلات و مخاطرات سهمگین بر فراز ملک، فرهنگ و هنر خواهد افکند.

حمایت بیش از ۱۵۰۰ اهل قلم از حسن روحانی

در فهرست زیر نام افرادی همانند: پرویز اذکائی، ساعد باقری، محمدعلی بهمنی، عباس جهانگیریان، مهدی حجوانی، فرهاد حسن‌زاده، نسرین و نسترن حکمی، مهدی خزعلی، مریم زندی، محمد دهقانی، علیرضا ذکاوتی قراگزلو، بلقیس سلیمانی، غلامحسین صدری افشار ، غلامرضا ظریفیان، محمود فتوحی، اعظم فرخزاده(آخوندزاده)، بهاءالدین خرمشاهی، فریدون عموزاده خلیلی، امیربانو کریمی، احمد مسجدجامعی، مظاهر مصفا، حسین معصومی همدانی، حسین مفتخری، مصطفی ملکیان، صمد موحد، محمدعلی موحد، بهمن نامور مطلق و محمدجعفر یاحقی دیده می­‌شود.

نشانی امضاها در کمپین اهل قلم «با روحانی تا ۱۴۰۰» به این آدرس آمده است: https://t.me/joinchat/AAAAAEP۶OBOUbp-ntR۴bpA

فهرست تکمیلی نیز از طریق کانال کمیته اهل قلم دکتر روحانی به آدرس https://t.me/joinchat/AAAAAD_gnsh۰dz۸TJ۶i۲GA انتشار داده می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 42763 ساعت خبر : 2:02 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=42763
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات