نامه جمعی از مردم نیازمند صدقه به علی لاریجانی

نامه جمعی از مردم نیازمند صدقه به علی لاریجانی

پایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی:

به نام خداوند روزی دهنده
جناب آقای علی لاریجانی رئیس محترم مجلس شورای اسلامی
با سلام
امروز رسانه‌ها مطلبی را از قول جناب عالی منتشر کردند که گویا  شما در یک سخنرانی فرموده‌اید: مردم احتیاجی به صدقه ندارند و نامزدی که اعلام کرده است پس از برگزیده شدن به هم‌وطنان مبلغی را به عنوان کارانه پرداخت می‌کند، صادق نیست. احتراماً به استحضارتان می‌رسانیم، مگر از مال شما می‌خواهد بدهد که این‌قدر جوش می‌زنید؟ نکند بودجه‌ی کشور مال شما است؟ یا مال شما بودجه‌ی کشور است؟ خلاصه ما بین مال شما و بودجه‌ی کشور مانده‌ایم. لطفاً تکلیف ما را مشخص کنید.

نامه جمعی از مردم نیازمند صدقه به علی لاریجانی
ما مردم فهیم ایران با کمال احترام خدمت‌تان عرض می‌کنیم به چی قسم حوصله نداریم که بنشینیم ببینیم شما تا ۲۰ سال آینده آیا اشتغال ایجاد کنید یا رونق اقتصادی تولید کنید. اصلاً تا آن موقع که شما پیش‌بینی کرده‌اید، کی مرده و کی زنده است؟ حالا طاق آسمان باز شده و یک نفر پیدا شده که می‌خواهد دو هزار تومان بگذارد کف دست ما، شما نمی‌گذارید؟ اصلاً ما دوست داریم صدقه بگیریم. چه کسی را باید ببینیم؟ آقای علی لاریجانی عزیز بروید ببینید که شما و دوستان‌تان چه کار کرده‌اید که ما مردم این‌قدر گنجشک‌روزی شده‌ایم و به ۲۵۰ هزار تومان در ماه قانعیم. آقای علی لاریجانی عزیز به چی قسم ما هم می‌دانیم که رئیس جمهور باید اشتغال ایجاد کند و بودجه‌ی کشور را برای ساخت زیرساخت‌ها هزینه کند اما به چی قسم دست‌مان تنگ است. حقوق نهصد هزار تومانی که لطف کردید و تصویب نمودید خرج پوشک بچه‌مان هم نمی‌شود.
آقای علی لاریجانی عزیز، رئیس محترم مجلس شورای اسلامی، حالا که یک سفره‌ای باز است، بگذارید ما هم سهم‌مان را از این سفره برداریم. نه حق اوقات فراغت فرزندان می‌خواهیم و نه دوست داریم ماهانه حق انصراف از یارانه دریافت کنیم. همان ۲۵۰ هزار تومان ما را بدهید راضی هستیم. راستی شما چه‌قدر درآمد دارید که به ۲۵۰ هزار تومان می‌گویید صدقه؟! ما مردم ایران با همین ۲۵۰ هزار تومان‌ها زنده‌ایم.
جناب آقای علی لاریجانی عزیز، در پایان خواهش می‌کنیم این یک مورد را بی‌خیال شوید و بگذارید به دست‌مان برسد. فلذا مرسی اَه.

جمعی از مردم نیازمند صدقه

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 41605 ساعت خبر : 0:57 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=41605
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات