بخشودگی سود و وجه التزام تسهیلات

به گزارش پایگاه خبری گلونی، علی‌اکبر فهیمی، مدیر شعب بانک کشاورزی در استان تهران گفت: بر اساس ابلاغیه جدید بانک مرکزی تا پایان خرداد ماه سال جاری و بنا به مفاد تبصره ۳۵ قانون بودجه سال ۹۶، تمامی سود، متفرعات و وجه التزام بدهی مشتریانی که اصل بدهی آنها زیر ۲۵۰ میلیون ریال(۲۵میلیون تومان) می‌باشد مورد بخشودگی قرار خواهد گرفت.
فهیمی ادامه داد: مشتریان مشمول این طرح به شرط تسویه نقدی اصل بدهی خود می‌توانند از بخشودگی سود و جرائم تسهیلات استفاده کنند.
وی در ادامه گفت: مشمولین این طرح می‌توانند تا پایان اردیبهشت ماه با مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور که تا پایان این طرح هر روز تا ساعت ۲۲ آماده خدمت رسانی می‌باشند مراجعه و از مزایای طرح بخشودگی استفاده کنند.
فهیمی افزود: کشاورزان ،دامداران و تولید کنندگان بخش کشاورزی بیشترین آمار مشمولین این طرح را به خود اختصاص داده‌اند.
که از بین این خسارت دیدگان ناشی از حوادث غیر مترقبه، استفاده کنندگان از تسهیلات مسکن روستایی و آسیب دیدگان ناشی از حوادث غیر مترقبه که بدهی آنان امهال شده در الویت استفاده از مزایای این طرح می‌باشند.
وی در پایان از مشتریان مشمول طرح بخشودگی دعوت کرد به دلیل حجم بالای مراجعات در اسرع وقت و قبل از روزهای پایانی این طرح به شعب بانک کشاورزی در استان تهران مراجعه نمایند.

پایان پیام

 

کد خبر : 43069 ساعت خبر : 11:48 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=43069
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات