آب بندرعباس بو می‌دهد و کیفیت آن خوب نیست

آب بندرعباس بو می‌دهد و کیفیت آن خوب نیست

به گزارش پایگاه خبری گلونی، نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس تاکید کرد: من در خطبه‌های هفته گذشته نگفتم که آب بندرعباس غیربهداشتی است فقط اعلام کردیم که آب بو می‌دهد اما سالم است و همین آب با همین کیفیت بد خدا می‌داند که چه تلاش‌هایی برای تهیه آن و رساندن آن به دست مردم می‌شود.

وی در ادامه افزود: از همه مردم نمازگزاران شهر بندرعباس و هرمزگان خواست تا در مصرف آب صرفه‌جویی کنید چرا که اگر صرفه‌جویی نکنیم، جیره‌بندی خواهد شد.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با توجه به کیفیت بد آب شرب شهر بندرعباس گفت: از مسؤولین می خواهم تا توجیه نکنند بلکه حقایق را منتقل کنند و مسؤولین بالادستی را در جریان مسائل و مشکلات قرار دهند تا مسؤولین دلسوز جامعه ما مشکلات را پیگیری کنند و باز هم من تکرار می‌کنم که آب بندرعباس بو می‌دهد و کیفیت آن خوب نیست.

وی در ادامه تأکید کرد: من تا زمانی که این مشکل از نظر مردم حل نشود، این مشکل را در نماز جمعه تکرار می‌کنم.

آب بندرعباس بو می‌دهد و کیفیت آن خوب نیست

امام جمعه بندرعباس با گرامیداشت هفته تأمین اجتماعی، اظهار کرد: در قبل از انقلاب اسلامی، تأمین اجتماعی فقط در ۳ نقطه شعبه داشت اما اکنون در ۳۵ نقطه از استان واحد اجرایی تأمین اجتماعی فعال است و بیش از ۹۱۱ هزار نفر تحت پوشش خدمات تأمین اجتماعی قرار دارند و من به سهم خودم از خدمت‌گزاران مردم در این سازمان قدردانی می‌کنم.

وی در ادامه با گرامیداشت روز شورای نگهبان، خاطر نشان کرد: تا قانون اساسی هست، شورای نگهبان هم هست و اگر شورای نگهبان کم‌کاری کند و یا دچار اشتباهی شود، قطعا رهبر معظم انقلاب تذکر می‌دهند و این نشانه‌های ظرفیت قانون اساسی کشورمان و نظام جمهوری اسلامی است. امام راحل (ره) همواره در طول حیات خودشان بر ضرورت انجام وظیفه جدی شورای نگهبان تأکید داشتند.

آیت‌الله نعیم‌آبادی در پایان افزود: تکریم و حفظ حرمت شورای نگهبان، حفظ حرمت قانون است و برای ما تأئید رهبری در همه امور کافی است.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

برای تبلیغ در گلونی کلیک کنید.

پایان پیام

کد خبر : 46992 ساعت خبر : 0:24 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=46992
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات