حادثه برای ۲۰ گردشگر اهوازی در رودخانه دز

حادثه برای ۲۰ گردشگر اهوازی در رودخانه دز

رئیس جمعیت هلال احمر دزفول با اشاره به حادثه غرق شدگی ۲۰ گردشگر در رودخانه دز گفت: تاکنون ۲ جسد متعلق به یک دختر و یک پسر که حدودا ۳۰ ساله هستند، پیدا شده ولی ۶ نفر دیگر همچنان مفقود هستند که جستجو برای یافتن این ۶ نفر ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، عبدالعظیم رضایی‌ در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه خوزستان، اظهار کرد: در حادثه‌ای که امروز برای تعدادی از گردشگران در منطقه کول ‌خرسون در مسیر رودخانه دز رخ داد، تاکنون جسد دو نفر از این گردشگران یافت شده و جستجوها برای پیدا کردن ۶ مفقود این حادثه ادامه دارد.

وی در تشریح چگونگی وقوع این حادثه گفت: تعداد ۲۰ گردشگر از اهواز جهت انجام تفریحات آبی به منطقه چال‌کندی در شمال دزفول مراجعه کردند. این تعداد از منطقه کول‌خرسون به آب زده‌اند و در ادامه در منطقه سنگ دوم که منطقه‌ای سخت برای انجام ورزش‌های آبی و در برخی نقاط ناشناخته است، دچار حادثه شدند.

حادثه برای ۲۰ گردشگر اهوازی در رودخانه دز

رضایی‌ افزود: این گردشگران با تیوب‌هایی که به هم وصل بودند، در جریان رودخانه دچار حادثه شدند که مردم و قایق‌دارانی که در آن منطقه حضور داشتند، هنگام وقوع حادثه ۱۲ نفر را زنده نجات دادند.

وی ادامه داد: با حضور نیروهای امدادی و آتش‌نشانی و همچنین اهالی منطقه و قایق‌داران، تاکنون دو جسد متعلق به یک دختر و یک پسر که حدودا ۳۰ ساله هستند، پیدا شده ولی ۶ نفر دیگر همچنان مفقود هستند که جستجو برای یافتن آنان ادامه دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر دزفول گفت: به دلیل ازدحام گردشگران در مناطق ساحلی رودخانه دز در روز جاری، نیروهای هلال احمر در منطقه ساحلی علی‌کله مستقر هستند و مدیریت حادثه کول‌خرسون اکنون بر عهده نیروهای آتش‌نشانی شهرداری دزفول است که در حال تلاش هستند.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 47677 ساعت خبر : 10:24 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=47677
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات