حضور لرستان در نمایشگاه ملی صنایع دستی

حضور لرستان در نمایشگاه ملی صنایع دستی

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی لرستان گفت: بیست‌وهشتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی با حضور نمایندگان لرستان در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از فارس، افشین باباحسینی در خصوص نمایشگاه صنایع دستی اظهار کرد: بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: ۲۰ خرداد هر سال به مناسبت روز جهانی صنایع دستی نمایشگاهی با این موضوع برگزار می‌گردد که امسال به دلیل متقارن بودن با ماه مبارک رمضان، جشنواره صنایع دستی دیرتر و همزمان با جشنواره سراسری فرش برگزار می‌شود.

حضور لرستان در نمایشگاه ملی صنایع دستی

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی لرستان از آغاز جشنواره در یکم شهریورماه خبر داد و گفت: جشنواره صنایع دستی از یکم شهریورماه با حضور تولیدکنندگان داخلی و خارجی آغاز و تا ششم شهریور ادامه خواهد داشت.

وی همزمانی جشنواره صنایع دستی با نمایشگاه فرش را به فال نیک گرفت و افزود: به دلیل استقبال تجار بین‌المللی از نمایشگاه فرش این فرصت نیز برای صنایع دستی به وجود آمده که مورد بازدید این سرمایه‌گذاران قرار گرفته و لذا زمینه جذب انها فراهم خواهد شد.

باباحسینی تصریح کرد: امسال سه غرفه به استان لرستان اختصاص داده شده که ۲ مورد آن به اتحادیه استانی صنایع دستی و خوشه گلیم و ماشته استان واگذار و برای غرفه دیگر تاکنون متقاضی ثبت نام نکرده است.

این مسئول برپایی جشنواره‌ها را در معرفی آثار و صنایع دستی استان موثر دانست و بیان داشت: نمایشگاه‌ها یک راه میان‌بر کوتاه برای رسیدن به بازار بوده و قطعا تولید کننده با حضور مستمر و هدفمند در نمایشگاه‌ها قادر به دستیابی به بازار هدف خود خواهد بود.

وی یادآور شد: هدف از برگزاری نمایشگاه بزرگداشت روز جهانی صنایع دستی، فروش صنایع دستی و عرضه آن به مخاطیین علاقه‌مند و نهایتا معرفی صنایع دستی برجسته لرستان به بازدیدکنندگان خواهد بود.

پایان پیام

کد خبر : 51324 ساعت خبر : 11:00 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=51324
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات