بازار تصادف‌های ساختگی سکه است

بازار تصادف‌های ساختگی سکه است

مدیر ستاد بحران سازمان پزشکی قانونی کشور از افزایش تصادفات ساختگی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، تصادف برای خیلی‌هایمان ترسناک‌ترین اتفاق زندگی است فرقی نمی‌کند طرف تصادف جوان باشد یا پیر، کودک باشد یا زن و مرد. باندهای زیادی با استفاده از این ترس مردم از آنها کلاهبرداری می‌کنند. آن‌ها صحنه‌های تصادف ساختگی می‌سازند و حتی کودکان کار را با وعده پول تطمیع می‌کنند که خودشان را جلوی خودروی شما پرتاب کنند. استرس شما در آن لحظه می‌تواند زمینه را برای سرقت یا باج‌خواهی‌های دیگر آنها فراهم کند.

بازار تصادف‌های ساختگی سکه است

موضوع تصادفات ساختگی آنقدر حاشیه‌ساز است که تبدیل به یک بحران در کلان‌شهرها شده‌ است. این بحران وقتی که پای یک جنین هم در میان باشد، وارد پیچیدگی‌های دیگری هم می‌شود. مافیاهای سواستفاده‌کننده از اقشار محروم جامعه آنها را وادار می‌کنند که صحنه تصادفات ساختگی را راه بیندازند، آنها به‌عنوان پیمانکار وارد می‌شوند و خانواده طرف مقابل فرزندش را از دست می‌دهد و اگر قطع‌نخاع نشود، یک دست و پای شکسته و پنج میلیون پول نصیبش می‌شود.

بازی پول باعث می‌شود هنجارهای جامعه به‌شدت شکسته‌شوند. فقر و ومحرومیت بهانه‌های دهن پرکنی برای به راه انداختن این بازی در سطح کلان جامعه‌است، پیمانکاران تصادفات ساختگی این را خوب می‌دانند. خبر خوب اینکه سیستم‌های دولت الکترونیک تا حد زیادی جلوی این سوءاستفاده‌های مالی را می‌گیرد. سابقه الکترونیک هر فرد و تصادفاتش در این سیستم‌ها ثبت می‌شوند یک فرد عادی نمی‌تواند هر سه ماه در میان تصادف کند و آب از آب هم تکان نخورد.

بازار تصادف‌های ساختگی سکه است

خبر بد اینکه جامعه نیازمند درک بیشتری از قشر محرومش است، اینکه فردی برای چند میلیون تومان حاضراست دست به خودکشی و قتل عمد جنینش بزند، زنگ خطر بزرگ‌تری را به صدا در می‌آورد. زنگ خطر بزرگ مرگ اخلاق در جوامع بزرگ مدت‌هاست به صدا درآمده. بازار داغ مشاغل کاذبی مثل همین تصادفات ساختگی از نشانه‌های آن است. اولین راه دور زدن این شیادان در جریان قراردادن پلیس است. مطمئن باشید داده‌های پایگاه الکترونیک پلیس و پزشکی قانونی به‌درستی نشان می‌دهد که حق با چه‌کسی است. جلوی این باندها بایستید، شاید نقشه بعدی آنها راه انداختن یک جریان قتل ساختگی به سبک سریال‌های ماهواره باشد.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 49572 ساعت خبر : 9:25 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=49572
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات