بوی اجساد سوخته، اداره راه لرستان را بیدار کرد

بوی اجساد سوخته، اداره راه لرستان را بیدار کرد

پایگاه خبری گلونی، محمد پورخداداد: شنیدن خبرهای تصادف جاده‌ای و کشته‌شدن هم‌وطنان عادی شده است. حتی حادثه بسیار تلخی که ساعت ۷:۱۵ صبح دوشنبه ۴ مردادماه در جاده خرم‌آباد – سپیددشت اتفاق افتاد و در آن یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ واژگون شد و بلافاصله آتش گرفت و هر دو سرنشین آن در آتش سوختند.

این زوج، سه کودک خردسال هم دارند. یعنی متلاشی شدن یک خانواده و آینده‌ای مبهم برای این کودکان…

اما تلخی این تصادف یک طرف و صحنه‌ای که امروز در این جاده دیدم یک طرف دیگر. اداره راه پس از چند روز که اجساد جزغاله‌ شده این زوج، در خاک سرد خانه ابدی خود آرام گرفتند، کمر همت بسته است تا جاده را سروسامان دهد. شاید مسئولین تا امروز در خواب ناز بودند و بوی اجساد سوخته آنها را بیدار کرده است. خاک از پروژه‌ای عمرانی در آن نزدیک آورده و در کنار جاده ریخته‌اند تا مکان‌های پرخطر و دره‌های کنار جاده را بپوشانند. باید به مدیر کل راه و شهرسازی و معاونت راه استان لرستان و شهرستان خرم‌آباد شب‌بخیر گفت و یادآوری کرد: نوشدارویی و بعد از مرگ سهراب آمدی!

این جاده که راه دسترسی به مناطق گردشگری بسیاری مثل آبشار بیشه و آبشارهای گریت است، در سال شاهد ده‌ها تصادف منجر به مرگ یا مجروحیت است. نه عرض کافی و نه شانه راه ایمنی دارد. در بسیاری از این مسیر اصلا شانه راه وجود ندارد. همین عرض کم و پیچ‌های پرخطر از این راه قدیمی ولی پر رفت‌آمد، جاده مرگ ساخته است.
یک کیلومتر پرخطر از این مسیر را، سال‌هاست، بله سالهاست که در حال تغییر مسیر ایمن‌سازی هستند ولی مشخص نیست چرا با وجود اینکه آسفالت و خط‌کشی آن هم انجام شده است، بازگشایی نمی‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 48388 ساعت خبر : 2:55 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=48388
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات