وام ازدواجی‌ها در دام ترافیک سایت

وام ازدواجی‌ها در دام ترافیک سایت

به گزارش پایگاه خبری گلونی مهدیسا صفری‌خواه: وبسایتی که متقاضیان دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج باید به آن مراجعه کنند به دلیل ترافیک بالا از دسترس خارج شد. همیشه راه‌ حل آخر بوده، در دسترس نبودن، وقتی که جلوی تقاضاها کم میاوریم و زیرساخت‌ها جوابگو نیستند، از دسترس خارج می‌شویم.

همین دو هفته پیش رئیس بانک مرکزی از طرح ضربتی پرداخت پانصد هزار فقره وام ازدواج خبر داد، بدون حاشیه و فوری و قرار شد بانک‌ها هم اما و اگر نیاورند اما انگار جوان‌ها قرار است سر همین خان اول متوقف شوند. وام ازدواج ۵ میلیونی نمی‌تواند جلوی هزینه‌های لاکچری ازدواج‌ها را بگیرد، می‌گوییم لاکچری چون این روزها سطح توقعات همه جوان‌ها در همان سطح است. وام ازدواج ۱۰ میلیونی قرار است جور آرایشگاه‌هایی با قیمت پایه سه میلیون و رخت و لباس‌های حداقل دو میلیونی و آتلیه‌هایی با ایده‌های عجیب دوام بیاورد. مهمان‌ها هم توقع یک منوی غذای حداقل ده میلیون تومانی را دارند.

وام ازدواجی‌ها در دام ترافیک سایت

این همه ریخت‌و پاش برای جشن ازدواج عجیب است اما انگار سال‌هاست به این افراط‌گرایی عادت کرده‌ایم. ما برای قضاوت‌های دیگران زندگی می‌کنیم، برای اینکه خودمان را به آنها اثبات کنیم. این روزها در کنار بازار این ریخت‌وپاش‌ها برخی تصمیم بزرگ‌تری می‌گیرند آنها ازدواج آسان را امتحان می‌کنند، هزینه‌ها را تعدیل می‌کنند و باور می‌کنند از دید همه مهمانان همیشه شما عروسی یخ کرده و مهمانی خیلی هم خوب نبوده. آن‌ها روی این قضاوت‌ها حساب نمی‌کنند و تخم‌مرغ‌هایشان را در سبد آدم‌های حراف نمی‌چینند. صف‌های طولانی بانک و پیشخوان‌های دولت قرار است پاتوق کسانی باشد که برای گرفتن وام ازدواج دورخیز کرده‌اند، هرچند قرار است این مرحله اول و پیش فرض جشن عروسی باشد، اما خیلی‌ها زیریک سقف زندگی می‌کنند و تازه قرار است این وام را دریافت کنند. حتماً روی این وام برای پر کردن چاله‌های زندگی مشترک خیلی حساب باز کرده‌اند. کاش صف‌های طولانی و سایتی که در دسترس نیست نا امیدشان نکند.

پایان پیام

کد خبر : 51594 ساعت خبر : 1:32 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=51594
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات