پلمب شرکت‌هایی که به ماهواره آگهی داده‌اند

پلمب شرکت‌هایی که به ماهواره آگهی داده‌اند

پایگاه خبری گلونی، آرشین ساکی: دهه هشتاد که ماهواره تازه به خانه‌ها آمده بود علیرغم طرفدارهای زیادی که داشت ولی بودند کسانی که برنامه‌های تلویزیون را به این شبکه‌های به قول معروف آنور آبی ترجیح می‌دانند. خیلی‌ها تعصب شبکه‌های داخلی را می‌کشیدند و سریال‌های شبانه که از شبکه‌های صدا‌و‌سیمای ایران پخش می‌شد مهمان هر شب خانواده‌ها بود. کم‌کم از اواسط دهه هشتاد شبکه‌های ماهواره‌ای دستگیرشان شد که تنها با پخش ترانه و برنامه‌های ریتمیک نمی‌توانند طرفداران‌شان را نگه دارند. این بود که شبکه‌هایی مختص پخش سریال تاسیس شد.

پلمب شرکت‌هایی که به ماهواره آگهی داده‌اند
این شبکه‌ها با سرعت قابل توجه‌ای بین همگان رونق گرفت. طوری‌که مردم دیگر به جای تماشای سریال‌های تلویزیون تنها سریال‌های ماهواره را دنبال می‌کردند و تقریبا همه‌جا بحثی از این سریال‌ها بود.
به هر دلیل که بوده اما واضح است تا همین الان این سریال های تلویزیونی مخاطبان زیادی دارند.
از خانم‌های خانه‌دار تا حتی مرد‌های خانواده.
خب طبیعی‌ست در چنین رونقی بازاریان به فکر ارایه آگهی در این شبکه‌ها بیفتند. کافیست آگهی یک محصول بین یکی از همین سریال‌های پرطرفدار پخش شود. یا حتی نام تعدادی از سریال‌ها به نام شرکت‌های تبلیغاتی تغییر کرده است‌. حتی اگر بیننده سریال هم نباشید هنگام رد شدن از کنار تلویزیون خانه‌تان نام تعداد زیادی از برندهای تبلیعاتی را شنیده‌اید.
به تازگی خبری رسیده از پلمب شرکت‌هایی که آگهی به این شبکه‌ها داده‌اند.
به نظر نمی‌آید پلمب این شرکت‌ها راه حل باشد. باید بررسی کرد که دلیل این‌که رادیو و تلویزیون ایران مخاطبانش را از دست داده کجاست؟
هنوز می‌توان با برنامه‌ریزی صحیح مخاطب را پای تلویزیون نشاند. باید بپذیریم که باید به کیفیت برنامه‌های تولیدی بیشتر توجه شود و کار را به کسی که تخصصش را دارد سپرد.
رقابت این نیست که رقیب را حذف کنیم. باید آن رقیب سر جایش باشد و ما طوری برنامه بسازیم که برنده باشیم و هر شرکتی به دنبال آگهی دادن به شبکه‌های داخلی باشد.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 49500 ساعت خبر : 12:54 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=49500
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات