پرونده سفیدبالک‌ها در فیفا

پرونده سفیدبالک‌ها در فیفا

به گزارش پایگاه خبری گلونی، امیرحسین عساری؛ معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۳ از اقدامات متعدد در محدوده منطقه به منظور مبارزه غیر شیمیایی با آفت سفیدبالک خبر داد.

سفیدبالک‌ها تبدیل به یک نیم چاشت در زندگی‌مان شده‌اند، بدون آنکه بفهمیم آنها را قورت می‌دهیم، همه ترسمان از این است که خوردن این همه سفید بالک در روز، ژنتیکمان را تغییر دهد، فقط شانس بیاوریم و آن را تبدیل به یک ژن خوب غیر قابل انکار کند نه اینکه اوضاعمان از همین حالا هم بدفرم‌تر شود. حالا قرار است اقدامات ضدشیمیایی با سفیدبالک‌ها انجام شود، لابد این اقدامات فیزیکی است در همین راستا پیشنهادهای زیر را ارائه می‌کنیم.

پرونده سفیدبالک‌ها در فیفا

اختصاص قوانین ویژه ترافیکی مبنی بر حضور سفیدبالک‌ها، سفید بالک‌های زیر ۴ سال روزهای فرد و بالای ۴ سال روزهای زوج به‌خیابان بیایند. تخصیص لاین تندرو به سفیدبالک‌ها و جریمه آنها در صورت مشاهده در لاین‌های دیگر. کشاندن سفیدبالک‌ها به پای میز مذاکره در صورت عدم تمایل اعطای حق مسکن و فرزندان به آنها. تحقیق روی ژن خوب سفیدبالک‌ها، اینکه با این حجم از آلودگی و کمبود مواد غذایی چگونه زنده مانده‌اند. به‌نظر می‌رسد برای مقابله با سفیدبالک‌ها عقب نکشید همین‌که آنها را دیدید دهانتان را باز کنید و درسته قورتشان دهید، بگذارید متوجه این موضوع شوند که با چه کسی درافتادند، آن‌وقت آنها هم می‌فهمند که تغییر اکوسیستم و اقلیم و آفت‌های مدرن بهانه است، این شهر برای آن شهر نمی‌شود.

مخصوصاً در این فصل نقل و انتقالات وبا این هزینه رهن و اجازه بالا مسکن، فرار را بر قرار ترجیح می‌دهند. آموزش‌های شهروندی، پایش روزانه درختان توت و زیتون در سطح منطقه توسط کارشناسان مراکز تحقیقات آموزش و مشاوره فضای سبز، بازدید و همکاری با سازمانها و ارگانها و اماکن نظامی سطح منطقه، ایجاد شرایط مناسب جهت گسترش جمعیت دشمنان طبیعی این آفت (کفشدوزک‌ها و بال توری‌ها)، حذف تنه جوش و پا جوش، نصب و تعویض مکرر تله‌های زرد (کارت و نوار زرد)، آبشویی‌های مکرر با صابون گیاهی پالیزین و عصاره گیاهی کرچک (دایابون) از جمله این اقدامات شهرداری‌هاست. ولی شما رحم نکنید به سفیدبالک‌ها به جای کارت زرد، کارت قرمز بدهید و از بازی بعد هم محرومشان کنید! اصلاً پرونده‌شان را بفرستید به فیفا!

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 54171 ساعت خبر : 6:32 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=54171
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات