درخواست ولی‌الله رستمی‌نژاد از خرم‌آبادی‌ها

درخواست ولی‌الله رستمی‌نژاد از خرم‌آبادی‌ها

به گزرش پایگاه خبری گلونی، ولی‌الله رستمی‌نژاد، همان دست‌فروش خرم‌آبادی که با بیش از ۴۰ هزار رأی، منتخب مردم خرم‌آباد در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شد، همچنان خبرساز و حاشیه‌ساز است. او بار دیگر حمایت مردم خرم‌آباد را طلب کرده است، همان مردمی که ۴۰ هزار و هشتاد تک‌رأی به او دادند و او را به‌عنوان عنصری پاک‌دست و شریف به شورای شهر فرستادند.

ولی‌الله رستمی‌نژاد که روز اول افتتاح شورا به‌عنوان رئیس سنی، ریاست این شورا را برعهده داشت، دو روز بعد از افتتاح پنجمین دوره شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، ویدیویی اعتراض‌آمیز منتشر کرده است و در آن از به حاشیه رانده‌شدن خود گله کرده و بار دیگر حمایت مردم شهر را طلب کرده است.

درخواست ولی‌الله رستمی‌نژاد از خرم‌آبادی‌ها

می‌شد پیش‌بینی کرد که اعضای شورای شهر به ولی‌الله رستمی به چشم یک عنصر مطلوب نگاه نکنند و سعی در به حاشیه کشاندن او داشته باشند، اما حالا و با افشاگری ولی‌الله رستمی، مشخص می‌شود که این اتفاق در شورای شهر افتاده است و گویا اعضای شورای شهر او را به‌عنوان عضو مهم در این شورا تلقی نمی‌کنند و در تصمیم‌گیری‌های خود نظر ولی‌الله رستمی‌نژاد را دخیل نمی‌دانند.

حالا باید دید که واکنش مردم خرم‌آباد نسبت به این حواشی چیست. مردمی که تک‌رأی به ولی‌الله رستمی‌نژاد داده‌اند و او را برای پیگیری حقوقشان به شورای شهر فرستادند، قطعا در حاشیه‌بودن او را تحمل نخواهند کرد. به نظر می‌رسد اعضای شورای شهر خرم‌آباد باید به ولی‌الله رستمی‌نژاد و میزان رأیی که پشتوانه او است، احترام بگذارند و با این احترام، احترام متقابل مردم را نسبت به خود کسب کنند.

ولی‌الله رستمی‌نژاد نه فردی بی‌سواد است و نه فردی تازه به‌دوران رسیده است؛ او زاده شهر خرم‌آباد است و دردهای شهر خرم‌آباد را بیش از هر کسی می‌داند. اگر کسی در شورای شهر خرم‌آباد باشد که بتواند کارهایی عملی برای شهر خرم‌آباد انجام دهد، قطعا ولی‌الله رستمی‌نژاد است. امیدواریم که رسانه‌ها نیز حمایت خود را از ولی‌الله رستمی‌نژاد و صیانت از رأی مردم را به‌درستی انجام دهند تا این منتخب اصلی مردم شهر خرم‌آباد به حاشیه نرود و بتواند با آسودگی ایده‌های خود را برای شهر خرم‌آباد اجرایی کند و همچنین پلی باشد میان مردم و شهرداران و دیگر مسئولان شهر خرم‌آباد.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

 

کد خبر : 52210 ساعت خبر : 12:57 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=52210
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

رستمی نژاد بیش از دو برابر دیگر اعضای شورا رای دارد باید رئیس شورا می شد تا جلوی فساد را بگیرد

#رستمی نژاد تنها نیست
# خرم آباد حامی رستمی نژاد