تقدیر مردمی از محیط‌بانان ایران در چهارمین دوره جایزه یحیی

تقدیر مردمی از محیط‌بانان ایران در چهارمین دوره جایزه یحیی

مراسم اهدای جوایز و معرفی محیط بانان برگزیده چهارمین دوره جایزه یحیی ۲۳ آذرماه ۹۶ در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی،  دبیر برگزاری چهارمین دوره جایزه یحیی ضمن اعلام این خبر گفت: جایزه یحیی یک اتفاق مردمی است و تمام تلاش دبیرخانه این است که بهترین ها به بهترین شکل تقدیر شوند. به همین منظور ضمن دعوت از خانواده های محیط بانان برگزیده برای حضور در مراسم، هدایایی نیز جهت تقدیر از خانواده های محیط بانان به ایشان اهدا می‌شود.

زینب ابراهیم نواز فرآیند انتخاب مخیط بان نمونه را این گونه شرح داد: چهارمین دوره جایزه یحیی خردادماه سال ۹۶ کلید خورد. ابتدا فرم ثبت نام جایزه یحیی بازبینی و اصلاح شد و در نهایت تعدا ۵۳ فرم از ۲۲ استان کشور دریافت شد.  فرم های دریافتی به منظور معرفی محیطبانان برگزیده در چند مرحله مورد ارزیابی، بازبینی و دقت نظر هیات داوران قرار گرفت و در نهایت برگزیدگان این دوره انتخاب شدند.

وی افزود: به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره محیط بان شهید (یحیی شاه کوه محلی) و معنی حیات بخش اسم یحیی این مراسم «جایزه یحیی» نامگذاری شد و هدف اصلی آن تجلیل از محیط بانانی است که تلاش های چشمگیری در زمینه حفاظت از عرصه های تنوع زیستی در حوزه های محل خدمت خود داشته اند.

ابراهیم نواز ضمن دعوت از تمام علاقمندان به محیط زیست ایران برای شرکت در این مراسم گفت: امیدواریم با حضور پرشور حامیان محیط زیست و حیات وحش در روز مراسم تقدیری درخور این عزیزان داشته باشیم.

تقدیر مردمی از محیط‌بانان ایران در چهارمین دوره جایزه یحیی

انجمن یورپلنگ ایرانی در راستای برنامه های حمایتی خود از محیط بانان، به ابتکار دوتن از اعضای هنرمند خود، مجتبی رمزی و پریدخت مشکزاد جایزه سالانه ای مخصوص تقدیر از محیط بان سازمان حفاظت محیط زیست  پایه گذاری کرد. حامیان رسانه ای و داوران این جشنواره نیز از فعالان محیط زیست کشور هستند که به صورت داوطلبانه در روند اهدای جایزه با دبیرخانه همکاری می کنند.

محل دبیرخانه دفتر انجمن یوزپلنگ ایرانی به نشانی خیابان طالقانی، حدفاصل خیابان ولیعصر و خیابان حافظ، روبروی بنیاد شهید، ساختمان اعتباری بانک تجارت است.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 60850 ساعت خبر : 8:42 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=60850
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات