لاکچری ترانسفر شوید

ایران جدا از ظرفیت‌ و جاذبه‌های دیدنی این سرزمین کهن، به‌سمت فراهم کردن امکانات روز و رفاهی جهان و حتی خدمات لوکس برای برخی از مسافران پیش رفته است به‌طوری‌ که در ایران می‌توانید لاکچری ترانسفر شوید.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، امروز جمعه ششم بهمن آخرین روز برپایی یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته آن است که پس از ۴ روز، استقبال قابل توجه‌ای از این نمایشگاه شد که نشان می‌دهد مردم ایران عاشق سفر هستند ولی باید جاذبه‌ و مکان‌های توریستی به همراه تامین امکانات مناسب برای آنها معرفی و فراهم شود.

در این راستا در این نمایشگاه برخی شرکت‌های فعال در حوزه گردشگری دست به نمایش خدمات شیک از جمله حمل و نقل لوکس مسافر زده‌اند که در نوع خود می‌تواند نشان‌دهنده پیشرفت‌های خدمات گردشگری در ایران حتی برای مسافران ثروتمند باشد.

در این زمینه این شرکت گردشگری، خدمات لوکس ترانسفر فرودگاهی برای انجام رفت و برگشت مسافرین و مهمانان از مبدا به فرودگاه یا از فرودگاه به مقصد را با استفاده از ون‌های شیک با امکانات رفاهی بالا شکل داده است که در داخل این ون‌ها با بکارگیری صندلی‌های بسیار مناسب و چرم فضای لوکسی را برای مسافر فراهم کرده اسنت.

سامانه ترانسفر فرودگاهی یکی از خدمات نوین و دارای ارزش افزوده‌ای است که به صورت خاص به مسافران و مشتریان ارائه می‌شود که در نمایشگاه گردشگری تهران نیز این خدمات لوکس به نمایش گذاشته شده است تا انتخاب سفر به ایران حتی برای افراد ثروتمند و یا مقامات محدود نشود.

همچنین در این ون‌های گردشگری شیک که خدمات لوکس ترانسفر را ارائه می‌دهند انواع تغذیه گرم و سرد به همراه راننده مسلط به زبان بین المللی نیز فراهم شده است، کما اینکه هزینه این خدمات لوکس نیز متعاقباً لوکس است و برای یک ترانسفر (رفت و برگشت) باید مبلغ ۵میلیون ریال هزینه شود.

یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته آن از روز سوم بهمن کار خود را شروع کرده بود و امروز ششم بهمن نیز به کار خود پایان می‌دهد. نمایشگاهی که امسال شاهد استقبال قابل توجه از بازدیدکنندگان بود.

پایان پیام

کد خبر : 76023 ساعت خبر : 5:28 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=76023
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات