گاماسیاب درخت ندارد+رادیو گلونی

پایگاه خبری گلونی، آرشین ساکی: سودجویان با اره به جان درختان حاشیه ب شهرستان کنگاور افتاده‌اند و یکی‌یکی آن‌ها را قطع نموده‌اند.

این دیگر خبر کردن دارد؟ یعنی شما هنوز قانع نشده‌اید که هر درختی که قطع می‌شود یک دلیل مهم و اساسی و محکمه پسند در پس آن نهفته است؟ اشکالی ندارد من برایتان توضیح می‌دهم.

قطع درختان کشور ما در هر منطقه و شهر دلایل خودش را دارد. مثلا یک جایی درختان را قطع می‌کنند تا زمین صاف بشود و رویش برج بسازند بفرستند هوا. یا مثلا رستوران و هتل بسازند. خب کلاه خودتان را قاضی کنید این که ما خانه و برج و رستوران نداشته باشیم مهم‌تر است یا این‌که هوا تنفس نکنیم و بمیریم؟ البته که ساختمان‌سازی خیلی مهم‌تر است.

اگر قانع نشدید بگذارید مثال دیگری بزنم، اگر این درختان الکی وبیخود را قطع نکنند ما از کجا زغال بیاوریم روی قلیان‌هایمان بگذاریم؟ تکلیف این تفریحات سالم چه می‌شود؟ اصلا آن کبابی را بگو که روز زغال‌های طبیعی درست می‌کنیم. مگر درختان به جز تولید اکسیژن کار دیگری هم بلدند؟ خب خیلی طبیعی است این موجودات به درد نخور را قطع کنیم دیگر.

هوا هم خیلی که بخواهد آلوده شود بدون وجود درختان بدتر از اهواز که نمی‌شود. ما هم خونمان از هم‌وطنان اهوازی رنگین‌تر نیست که.

ظاهرا چنین دلایلی سبب شده دولت اقدام به قطع بسیاری از درختان کند که اتفاقا ما نه تنها اعتراضی نداریم بلکه دست مسئولین را هم با حفظ محرم نامحرمی می‌بوسیم. فقط یک سوال کوچک این‌جا مطرح می‌شود، دقیقا دلیل قطع کردن درختان حاشیه رودخانه چه می‌تواند باشد؟ آیا قرار است کسی در حاشیه رودخانه زندگی کند و خانه بسازد؟

هرچند که ما از پیش می‌دانیم احتمالا پاسخ خشک شدن درختان است اما اگر مسئولین محترم لطف بفرمایند و دلیل خشک شدن درختی که در حاشیه رودخانه است را بفرمایند ممنون می‌شویم.

اگر هم دوست ندارند دلیلش را بگویند که… خب درختان خودشان است و به ما چه و ما کلا دیگر حرفی نداریم.

روایت معین بادپا را از این ماجرا بشنوید:

پایان پیام

کد خبر : 76107 ساعت خبر : 8:09 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=76107
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات