بهره‌برداری از فاز اول سامانه جامع راهنمایان گردشگری

رئیس کانون انجمن‌های صنفی راهنمایان گردشگری کشور از بهره‌برداری از فاز اول سامانه جامع راهنمایان گردشگری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، اویس کیانی در نشست خبری یازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری کشور که در  کرمانشاه در حال برگزاری است، افزود: این سامانه امروز (چهارم اسفند) در مراسم اختتامیه یازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری کشور در کرمانشاه رونمایی می‌شود.

وی گفت: این سامانه تسهیل‌کننده ارتباطات و تعاملات راهنمایان گردشگری با عناصر فعال در صنعت گردشگری خواهد بود.

رئیس کانون انجمن‌های صنفی راهنمایان گردشگری کشور همچنین از تلاش برای تدوین کتاب جامع گردشگری کرمانشاه با کمک نویسندگان خارجی خبر داد.

او در ادامه به نقش راه‌آهن در گردشگری اشاره کرد و افزود: در حال تعریف مسیرهای گردشگری ریلی در کشور هستیم. برای کرمانشاه نیز گردشگری سلامت را درنظر گرفته‌ایم.

کیانی با بیان اینکه کرمانشاه در نقطه قرمز گردشگری قرار گرفته است، بیان کرد: راهنمایان گردشگری باید با تزریق تخصص خود به گردشگری کرمانشاه کمک کنند تا گردشگری این استان حال و هوای جدیدی به خود بگیرد.

او با اشاره به برگزاری رویداد یازدهمین گردهمایی راهنمایان کشور گردشگری در استان کرمانشاه و با بیان اینکه گردشگری کرمانشاه طی سالهای گذشته از تیتر خبرها محو شده بود، اظهار کرد: امیدواریم با برگزاری این رویداد و حضور ۴۰۰ راهنمای گردشگری در این استان گردشگری کرمانشاه احیا شود.

جلیل بالایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه نیز در این نشست، کرمانشاه را گهواره تمدن، سرزمین آب و سنگ و افشره ایران بزرگ خواند و اظهار کرد: کرمانشاه تاکنون آنگونه که شایسته و بایسته است شناخته نشده و بهترین و کوتاه‌ترین راه برای رسیدن به این مقصد کمک گرفتن از راهنمایان گردشگری است تا جاذبه‌های ما را بشناسند و آنها را معرفی کنند.

پایان پیام

کد خبر : 82971 ساعت خبر : 5:38 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=82971
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات