این تابلو شایسته مردم بروجرد نیست

این تابلو شایسته مردم بروجرد نیست

این تابلو نشان می‌دهد بروجرد به عنوان یک شهرستان پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به قطب گردشگری دارد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در دنیای پر زرق و برق امروز آن‌چه بیش از هرچیز دیگری جلب توجه می‌کند ظاهر است. همین است که تبلیغات بیش از پیش مهم شده است.

در مورد آثار باستانی هم همین است. تبلیغات نقش زیادی در جذب گردشگران به آن منطقه دارد. تصویری که مشاهده می‌کنید تابلوی معرفی جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی شهرستان بروجرد است.

این تابلو شایسته مردم بروجرد نیست

همان‌طور که می‌بینید هیچ چیزی که توجه را جلب کند در این تابلو نیست. علاوه بر آن مدت‌هاست که این تابلو به روز نشده و تغییری نکرده است.

اگر خود شما با چنین تابلویی در یک شهرستان مواجه شوید، چقدر امکان دارد برای گشت و گذار به آن اطمینان کنید؟

این تابلو نشان می‌دهد بروجرد به عنوان یک شهرستان پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به قطب گردشگری دارد. آن‌قدر اثر دیدنی دارد که پای گردشگران به آن‌جا باز شود و از لحاظ اقتصادی پیشرفت کند.

به هرحال همه این‌ها قابل تغییر است. ما هم امیدواریم مدیر کل جوان و تازه نفس میراث فرهنگی لرستان تابلویی شایسته مردم بروجرد در این مکان قرار دهد تا گام‌های خوبی در جهت رونق گردشگری بروجرد برداشته شود.

بری جاذبه‌های گردشگری شهر

تپه چغا

تپه تفریحی چقا که به بام بروجرد معروف بوده از بهترین مکان های تفریحی شهر محسوب می‌شود، نمای شهر، روی این تپه بسیار زیباست و مکان دلنشینی برای گذران اواقات فراغت است.

بازار بزرگ

بازار بزرگ بروجرد که ساکنان محلی به آن ( راسا) به معنی راسته بازار می گویند، عمده ترین مرکز تجاری سنتی شهر است.

این بازار همچنین نقش عمده ای در تجارت منطقه ای در استان های لرستان، مرکزی و همدان دارد.

تاریخ دقیق احداث بازار مشخص نیست اما ساخت فعلی بازار بروجرد در دوره قاجاریه طرح ریزی و ساخته شده است.

آبشارهای ونایی

آبشار ونایی در روستای ونایی در فاصله ۲۱ کیلومتری شمال غرب بروجرد واقع شده و وجود چشمه سارهای جوشان همچون(آب سفید)،(دوروزنه) و (طوطیا) در این منطقه علاوه بر رونق کشاورزی طراوت ویژه‌ای را با صدای دلنشین جویبارها در کنار عطر سبزه‌های بهاری و خنکی نسیم دشت ها در مقابل چشم گردشگران به تصویر می‌کشد.

پایان پیام

کد خبر : 88075 ساعت خبر : 10:34 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=88075
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات