روز سیزده‌به‌در انتقام فیلتر تلگرام را بگیرید

روز سیزده‌به‌در انتقام فیلتر تلگرام را بگیرید

پایگاه خبری گلونی، نگار فیض‌آبادی: با توجه به اینکه سازمان هواشناسی، اعلام‌کرده که «فردا ۱۳ فروردین در بیشتر مناطق کشور آسمان، صاف و آفتابی است»، بنابراین با وجود هوای مساعد بهاری، شما هموطنان عزیز می‌تونین با خیال راحت به طبیعت برید و یه‌جوری زباله تولید کنین که در عرض چند ساعت، یه‌تنه آمار تولید زباله در جهان رو جابجا کرده و افتخار سریع‌ترین و خشن‌ترین تولیدکنندگان زباله را کسب کنین.

روز سیزده‌به‌در انتقام فیلتر تلگرام را بگیرید

همچنین از شما عزیزان، خواهشمندم که حتما با خودتون، اشیای تیز و بُرنده ببرین تا بتونین طرحای مد نظرتون رو به شکل نقش برجسته، روی درخت و آثار باستانی حک کنین. (البته اگه وارد باشین، سوئیچ ماشین هم کارتون رو راه می‌ندازه و می‌شه باهاش هنرنمایی کرد). خلاصه این طبیعت رو مال خودتون بدونین و غریبی نکنین. اصن طبیعت فقط اون قسمتیش خوبه که شما برید توش آتیش بسوزونین.

راستی به هیچ‌وجه، بارِ سنگین، جاگیر و گرون قیمتی مثل کیسه زباله همراه خودتون نبرین و با رها‌کردن زباله در محیط‌زیست، یادگاری‌های ارزنده‌ای از خودتون به جا بذارین. روز سیزده‌به‌در، به جای کیسه زباله، با اسلحه‌های شکاری به جنگ حیات‌وحش برید. سر راهم اگه سیاهگوشی، جونوری، چیزی به پستتون خورد، تا جایی که می‌خوره با هرچی که دم دستتونه بزنیدش و انتقام تورم، افزایش نرخ دلار، اخم و تخم‌های عمه و شوهرعمه تو دید و بازدیدای عید و فیلتر تلگرام رو از طبیعت و حیات وحش، یه‌جا با هم بگیرید.

پایان پیام

کد خبر : 87748 ساعت خبر : 8:17 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=87748
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات