ملاقات پنج نفر در بهشت با میچ آلبوم

ادی بعد از مرگ به بهشت می رود اما بهشت با آنچه تصور او بوده تفاوت بسیار دارد. در آنجا پنج نفر منتظر او هستند تا علت اتفاقات مختلف زندگی او را برایش توضیح داده و به او آرامش دهند.

پایگاه خبری گلونی، سمیه باقری حسن‌کیاده: کتاب پنج نفری که در بهشت ملاقات می‌کنید، رمانی است که به ارتباطات غیرمنتظره در زندگی انسان‌ها می‌پردازد و این مفهوم را مورد بررسی قرار می‌دهد که بهشت، چیزی بیش از یک مکان است.

میچ آلبوم در کتاب مذهبی و فلسفی پنج نفری که در بهشت به ملاقاتت می‌آیند، سعی دارد که وجه دیگری از بهشت را به ما نشان دهد.

هدیه‌ای که خدا به بندگانش می‌دهد به نام آگاهی از چراهای زندگی، و یافتن پاسخ‌هایی که در طول مدت زندگی دائما ذهن فرد را مشغول به خود می‌نماید.

داستان کتاب

ادی، کهنه سرباز پیر آسیب دیده از جنگ است و در نظر خود، مردی است که زندگی ناامیدکننده‌ای را پشت سر گذاشته است. او  در یک شهربازی ساحلی شغل تعمیرکاری و نگهبانی دارد.

 ادی در شروع داستان و در روز تولد ۸۳ سالگی‌اش، در اثر سقوط یکی از وسایلِ بازی، در حالیکه سعی در نجات دخترکی دارد، کشته می‌شود.

ادی بعد از مرگ به بهشت می رود اما بهشت با آنچه تصور او بوده تفاوت بسیار دارد.

در آنجا پنج نفر منتظر او هستند تا علت اتفاقات مختلف زندگی او را برایش توضیح داده و به او آرامش دهند.

تکه‌هایی از کتاب

هر کس در زندگی‌اش در یک لحظه عشق حقیقی را می‌بیند و آن لحظه تا ابد مانند یک تصویر در ذهنش حک می‌شود .

برخی مواقع وقتی که چیز با ارزشی را فدا می‌کنی، واقعا از دستش نمی‌دهی ، بلکه آن را به شخص دیگری می‌سپاری.

مردم می‌گویند عشق را پیدا می کنند، گویی عشق شیئی است که پشت سنگی پنهان شده اما عشق شکل‌های گوناگونی به خود می‌گیرد و برای هیچ مرد و زنی هرگز یکسان نیست.

بهشت را می‌توان در نامتعارف‌ترین گوشه‌ها یافت.

این کتاب زیبا را از دست ندهید.

پایان پیام

کد خبر : 88191 ساعت خبر : 5:00 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=88191
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات