زمستان سرد و شمعدانی‌های ترمه‌ای منتشر شد

زمستان سرد و شمعدانی‌های ترمه‌ای منتشر شد

زمستان سرد و شمعدانی‌های ترمه‌ای، داستانی اجتماعی از فاطمه بهبودی به روایت اختلافات یک زن و شوهر می‌پردازد که سوره مهر این اثر را منتشر کرده است

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از حوزه هنری، بهبودی درباره‌ این کتاب که به تازگی انتشار یافته است، گفت: مشکلات زوج‌های ایرانی موضوع اصلی کتاب «زمستان سرد و شمعدانی‌های ترمه‌ای» است.
وی افزود: مسائل مالی و استقلال زنان موضوعی است که ریشه بیشتر اختلافات خانواده‌های ایرانی است.

زمستان سرد و شمعدانی‌های ترمه‌ای منتشر شد

بهبودی اظهار داشت: در گذشته زنان ایرانی استقلال مالی نداشتند و به همین دلیل علی‌رغم همه مشکلات، زندگی زناشویی را تحمل می‌کردند. ولی امروز چون زنان وارد اجتماع شده‌اند و پا به پای مردان کار می‌کنند، کمتر خودشان را وابسته به مردان می‌دانند و استقلال مالی دارند که همین استقلال مالی باعث می‌شود در هنگام بروز اختلاف راحت‌تر از هم جدا شوند.

وی در ادامه درباره شناساندن انقلاب و دفاع مقدس به نسل‌های جوان با بهره گیری از منابع و اسناد

گفت: قوانین دست و پاگیری که برخی سازمان‌ها و نهادها در زمینه در اختیار گذاردن منابع و اسناد دارند باعث می‌شود نویسندگان کمتر به سراغ این منابع می‌روند.

بهبودی افزود: در قانون آمده که باید ۴۰ سال از یک رویداد بگذرد تا منابع در اختیار محققان و مخاطبان قرار گیرد، در حالی که پس از ۴۰ سال دیگر رویداد تازگی ندارد و اثرگذار نخواهد بود.

وی در پایان درباره نمایشگاه کتاب گفت: در سال یک بار امکان حضور همه اقشار و علاقه مندان به کتاب برای خرید و فروش کتاب وجود دارد و از طرف دیگر با برگزاری حضوری و دیدار نویسنده با خواننده که توسط سوره مهر برگزار می‌شود این امکان به وجود آمده که خواننده از نزدیک با نویسنده صحبت کند. این آرزوی یک خواننده است ولی در زمان ما این امکان وجود نداشت.

پایان پیام

 

کد خبر : 41470 ساعت خبر : 1:33 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=41470
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات