صداوسیما شبکه مجازی نیست

صداوسیما شبکه مجازی نیست

به گزارش پایگاه خبری گلونی آرشین ساکی: سودای معروف شدن طوری به جان مردم افتاده که هر روز شاهد ویدیوهای خودباختگانی هستیم که در تلگرام و اینستاگرام دست به دست می‌شود.

البته سجاد رضایی و امیر عباس طفل معصوم را از این لقب مبرا می‌دانم چرا که معتقدم این کودکان مورد سوء استفاده قرار گرفته‌اند و قربانی خوشگذرانی اطرافیانشان شده‌اند.

به هرحال تلگرام و اینستاگرام جای همین ویدیوهاست اما رسانه ملی چه؟

صداوسیما شبکه مجازی نیست

اگر ساختن این ویدیوهای سخیفی که در همه آن‌ها از کودکان برای خنداندن آدم‌های بیکار استفاده ابزاری می‌شود کار درستی است خب صدا و سیما بخشی از بودجه پر و پیمانش را به این امر خطیر اختصاص دهد. این که با دو بچه دبستانی در یک برنامه تلویزیونی راجع به ازدواج صحبت شود واقعا به جز از بین بردن ارزش‌های جامعه چه پیام مفیدی دارد؟

اگر صداوسیما خیلی آدم‌های معروف را دوست دارد پس چرا هر روز تعدادی از همین آدم معروف‌ها ممنوع‌التصویر می‌شوند؟ مگر جا برای همه‌ی معروف‌ها نیست که باید کوچک‌ها را جانشین بزرگ‌ترها کرد.

آن‌قدر ساختن برنامه‌های اینچنینی برای صدا و سیمای ایران افت دارد که می‌شود ساعت‌ها راجع به آن بحث کرد و افسوس خورد. به راستی که باید گفت رسانه‌ ملی ما آن‌قدر کوچک شده‌ که دیگر نباید منتظر دیدن پیشکسوتان در برنامه‌ها باشیم.

 

اگر یکی از همین روزها تلویزیون را روشن کردید و دیدید مجری برنامه راجع به تعداد تکرار واژه جیگیلی در ترجیع بند مهم و حیاتی عصر توضیح می‌دهد و در مورد پدیده مهم ازدواج از شاعر آن سوال می‌کند اصلا تعجب نکنید.

صداوسیما تلنگری نیاز دارد تا ببیند چطور بینندگانش را از دست داده است. شاید به نظر مدیران پخش چنین برنامه‌هایی هنوز مخاطب دارد اما واقعیت این است که مخاطب تلویزیون از کودک تا افراد مسن را در همه‌ی شهرها و روستاها و با فرهنگ‌های مختلف شامل می‌شود.

بد نیست یکی به مدیران محترم بگوید تلویزیون شبکه مجازی نیست بلکه برای افزایش سطح آگاهی و البته ایجاد سرگرمی سالم اختراع شده است.

پایان پیام

کد خبر : 56715 ساعت خبر : 10:02 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=56715
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات