بدون ایرانی ناسا نابود می‌شود

با کم هوش شدن بچه‌های ما اولین جایی که نابود می‌شود ناسا در آمریکاست.

پایگاه خبری گلونی، روح‌الله سرطاوی: یک پژوهش آلمانی نشان داده موش‌های چاق، بچه‌هایشان کم هوش می‌شود. با توجه به حجم ورزش نکردن ملت غیور به نظر می رسد صد سال بعد دوره‌ی بیهوشی و یا کم هوشی‌ فرزندان ما باشد.

نه که الان خیلی از باهوش بودنمون استفاده می‌کنیم

یعنی؛ در تاکسی دیگر آدم باهوشی که سیاست تحلیل کند نیست و تاکسی ها در سکوت به مقصد می رسند٬ که خود این مسئله با جنایات هیتلر برابری می‌کند.

این کم هوش شدن در حوزه‌ی اقتصاد فاجعه‌بار است و دیگر باهوش‌ها نیستند که هرچیزی گران شد بروند بخرند که بعدش که گران‌تر شد بفروشند. در نتیجه؛ چیزی گران نمی‌شود که خود این مسئله اندازه‌ی پاره شدن نوک انگشت جوراب شوهرعمه ما را ناراحت می‌کند.

لازم به گفتن است که فقط ما نیستیم که ضرر می کنیم با کم هوش شدن بچه‌های ما اولین جایی که نابود می‌شود ناسای آمریکاست که تمام مغزهایش ایرانی هستند. یعنی؛ این چاق شدن امروز ما در صدسال آینده به اندازه‌ای واردات انبوه پراید به آمریکا آسیب می زند و پدر استکبار را در می‌آورد.

البته تجربه نشان داده به این پژوهش‌های خارجی نمی‌شود اعتماد کرد. بعدش اصلا مگر ما موش هستیم. تازه موش‌های ما هم با آن موش‌ها فرق دارند که شاعر در همین راستا گفته: «این موشی که میگن موش نیس این موش مث اون موش نیس».

ما آلمانیم

در قسمت دیگری از این پژوهش آمده است« داداشیا اونی که روباه مکار بود انگلیس بود ما آلمانیم».

اما همچنان شما هموطن اصلا نگران چاقی و ورزش نکردنت نباش و دوسیب نعنایت را بچاق که بعد از کلپچ می‌چسبد و هرچه می‌خواهد دل تنگت غلط کرد شوور کرد خودش رو دربه‌در کرد.

پایان پیام

کد خبر : 88963 ساعت خبر : 5:10 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=88963
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات