با اپلیکیشن IGTV ویدئوی یک ساعته در اینستاگرام منتشر کنید

برای فعال شدن اپلیکیشن IGTV باید منتظر بمانید تا اینستاگرام این ویژگی را به اکانت شما اضافه کند. به‌زودی همه کاربران می‌تواننند از igtv استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، اینستاگرام با همین ویدیوهای یک دقیقه‌ای اش و با توجه به فیلتر نبودنش یک رقیب درست و حسابی برای یوتیوب شده است.

چرا که دانلود ساده و نداشتن حوصله بسیاری از مخاطب‌های خاص باعث جلب توجه آن‌ها به این شبکه اجتماعی شده است. حالا امکان جدیدی برای این اپلیکیشن فراهم شده که درواقع یک تغییر بزرگ رسانه‌ای به حساب می‌آید. و آن امکان آپلود کردن ویدیوهایی با مدت زمان یک ساعته است.

اپلیکیشن IGTV اینستاگرام

دیگر به جرات می‌توان گفت گوشی هرکسی تلویزیون شخصی خودش است.

البته این اتفاق یک روی خوب دارد و یک روی بد. از خوبیش شروع می‌کنم که می‌توان بسیاری از خبرها را درست و دقیق و با یک زمان معقول پیگیری کرد. هرچه هم بگوییم کلیپ‌های یک دقیقه‌ای موجز است ولی واقعا گاهی امکان انتقال پیام در آن یک دقیقه وجود ندارد. و باعث برداشت‌های گوناگون می‌شود.

از طرف دیگر از تعداد مخاطب‌هایی که صرفا جهت سرگرمی و بدون هدف همه ویدیوها را تماشا می‌کنند کاسته می‌شود و هرکسی سراغ آن ویدیوهایی می‌رود که علاقه‌مند است. حتی اگر یک ساعت باشد.

نباید فراموش کرد که با این تغییر، امکان تبلیغات هم به شکل مفیدتری در این شبکه اجتماعی فراهم می‌گردد.

روی دیگر این تغییرات چیست؟

اما روی بد آن استفاده کسانی است که همان یک دقیقه هم از سرشان زیاد است. منظورم احمق‌های اینستاگرامی است که شب و روز در حال ضبط کردن ویدیوهای به دردنخور هستند. هرچند که متاسفانه آمار بازدید آن‌ها هم رقم قابل توجهی است. ولی این امتیاز سبب می‌شود آن‌ها هم به جای لایوهای ضربتی، با صبر و حوصله ویدیوهای ساعتی حاضر کنند و هرآن‌چه هنر دارند در زمان زیاد به نمایش بگذارند.

در مجموع این یک امتیاز برای این شبکه اجتماعی به حساب می‌آید و به نظر می‌رسد می‌تواند مورد استفاده زیادی قرار بگیرد.

igtv یا تلویزیون اینستاگرام چیست

برای فعال شدن اپلیکیشن IGTV باید منتظر بمانید تا اینستاگرام این ویژگی را به اکانت شما اضافه کند. به‌زودی همه کاربران می‌تواننند از igtv استفاده کنند.

پایان پیام

کد خبر : 95241 ساعت خبر : 11:20 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=95241
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

خیلی خوبه