مهیا بودن پارک‌ها و فضای سبز شهرکرد برای مسافران تابستانی

فرماندار شهرستان شهرکرد از مهیا بودن پارک‎ها و فضاهای سبز سطح شهر توسط شهرداران برای خدمات رسانی به مسافران تابستانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایسنا منطقه چهارمحال و بختیاری، حمید ملک‎پور در نشست ستاد اجرایی شهرستان خواستار همکاری و هماهنگی کلیه دستگاه‎های متولی در ارائه خدمات مناسب و جلب رضایت نسبی مسافران و گردشگران شد.

وی در زمینه اسکان مسافران و ارائه خدمت به آنان، اظهار کرد: علاوه بر اماکن اقامتی و هتل‏ها نزدیک به ۳۵۰ کلاس درس از طرف آموزش و پرورش برای خدمات رسانی به مسافران در بحث اسکان آماده شده است.

ملک‎پور خاطرنشان کرد: بازرسی‎های مشترکی از صنوف مختلف با حضور اداره کل تعزیرات حکومتی و مرکز بهداشت صورت می‎پذیرد و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی با متخلفان برابر قانون و مقررات برخورد می‎شود.

به گزارش ایسنا، در پایان این نشست مقرر شد شهرداری شهرکرد با هماهنگی اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نسبت به تهیه کروکی شهر شهرکرد که حاوی مسیر خیابان‎ها، فروشگاه‎های زنجیره‎ای بزرگ، پارک‎ها و اماکن گردشگری است اقدام کنند.

پایان پیام

شهرکرد

شَهرکُرد، یک شهر در جنوب غربی ایران، مرکز شهرستان شهرکرد و استان چهارمحال و بختیاری است. شهرکرد در ٩٥ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد. نام پیشین آن «دِهْکُرد» بوده‌است که پس از تبدیل به شهر (در شهریور ۱۳۱۴ خورشیدی) به شهرکرد تغییر نام داده شده‌است. براساس آمار سال ۱۳۹۵ خورشیدی، جمعیت شهرکرد برابر با ۱۹۰٬۴۴۱ نفر است.

شهرکرد مرتفع‌ترین مرکز استان در ایران است و از همین رو به بام ایران نیز شهرت یافته است. آب وهوای شهرکرد در تابستان ها معتدل و زمستان ها بسیار سرد است .

شهرکرد دارای اقلیم نیمه مرطوب معتدل با تابستان‌های معتدل و زمستان‌های بسیار سرد است. میانگین سالانه دمای هوا در شهرکرد ۱۱/۵ درجه سانتیگراد می‌باشد. در طول ۳۰ سال گذشته حداقل مطلق دما و حداکثر مطلق دمای ثبت شده در شهرکرد به ترتیب ۳۲ درجه سانتیگراد زیر صفر و ۴۲ درجه سانتیگراد بوده‌است.

کد خبر : 1970 ساعت خبر : 6:24 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=1970
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات