بافت‌های فرسوده شهر ساماندهی خواهند شد

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایسنا، شهردار خرم‎آباد گفت: ساماندهی بافت‎های فرسوده در دستور کار شهرداری قرار دارد.

 یحیی عیدی بیرانوند در جمع خبرنگاران، افزود: با تمام توان تلاش خواهیم کرد تا ساماندهی بافت‎های فرسوده شهر را انجام دهیم.

وی اظهار کرد: بافت‎های فرسوده شهر بیشتر در حاشیه واقع شده‎اند که با جدیت پیگیر ساماندهی آن هستیم. در منطقه گل‎سفید بخشی از املاک خریداری شده‎اند و در تلاش برای تامین اعتبارات جهت خرید بخش دیگری از املاک نیز هستیم.

شهردار خرم‎آباد با اشاره به بافت‎های فرسوده کوی علی‎آباد، تصریح کرد: یک‎ماه پیش طی جلسه‎ای که با استاندار لرستان و دستگاه‎هایی چون دادستانی، سپاه،مسکن و شهرسازی برگزار کردیم و با قولی که استاندار محترم دادند امیدواریم در اسرع وقت عملیات ساماندهی این منطقه را نیز اجرا کنیم.

بیرانوند با اشاره به تمهیدات لازم در صورت مخالفت مالکین بافت‎های فرسوده، اضافه کرد: وقتی‎که ضرورت اجرای طرح تصویب شود مالکین موظف به همکاری هستند، تا به‎حال نیز مشکلی از جانب مالکین ایجاد نشده است.

پایان پیام

سازماندهی چیست

سازماندهی، عمل بازآرایی اجزاء است که بر اساس یک یا چند قاعده صورت می‌گیرد. در مدیریت، سازماندهی را فرایندی می‌دانند که طی آن با تقسیم کار میان افراد و گروه‌های کاری و ایجاد هماهنگی میان آنها، برای کسب اهداف تلاش می‌شود.سازماندهی در حکم فرایندی است که به صورت پیوسته و مستمر ادامه دارد و حیات سازمانی به اطمینان از وجود ساختاری که اثربخشی و کارایی را حاصل گرداند، بستگی خواهد داشت.در واقع سازماندهی شامل وظایفی است که باید اجرا شود، تشخیص کسانی است که باید اجرا کنند، چگونگی گروه‌بندی وظایف و تعیین کسانی است که باید گزارش دهند یا گزارش بگیرند. باتوجه به تعریف فوق، این فرایند شامل سه مرحلهٔ زیر است:

  1. طراحی و تعریف کارها و فعالیت‌های ضروری
  2. دسته‌بندی فعالیت‌ها بر حسب مشاغل و منصب‌های سازمانی تعریف شده
  3. برقراری رابطه میان مشاغل و منصب‌های سازمانی، برای کسب اهداف مشترک

کد خبر : 2458 ساعت خبر : 8:05 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=2458
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات