مسابقات سازه‌های ماکارونی در تهران

به گزارش پایگاه خبری گلونی گروه پژوهشی باتیس با هدف ارتقاء سطح کیفی آموزش‌های آکادمیک رشته‌های مهندسی عمران و معماری، اقدام به برگزاری مسابقات سازه‌های ماکارونی نموده است.

مهرماه امسال تهران میزبان حضور بزرگان سازه‌های ماکارونی خواهد بود. نخستین مسابقه سازه‌های ماکارونی باتیس با حضور برخی از مسئولان و جمعی از اساتید بنام رشته‌های عمران، معماری و شهر‌سازی در گرایش راندمانی با مجموع جوایز ۶۰ میلیون ریال پذیرای روحیه دانشجویان و دانش‌آموزان سازه‌ساز و سازه‌دوست می‌باشد. تیم داوری قوی، مسلط و متفکر در کنار عوامل با تجربه در زمینه برگزاری مسابقه، فضایی با بالاترین استانداردهای موجود و همچنین محیطی دوستانه، همه و همه چشم انتظار حضور پر رنگ شما می‌باشند تا بار دیگر ثابت کنیم خواستن توانستن است.
مسابقات سازه‌های ماکارونی باتیس در تالار امام رضا (ع) انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور، با همکاری شهردای منطقه ۲ تهران بزرگ و همچنین حمایت‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، برگزار خواهد شد.
همچنین گروه پژوهشی باتیس با هدف آشنایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان و دانشجویان با سازه‌های ماکارونی اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی طراحی و ساخت سازه‌های ماکارونی در مرداد ماه امسال نمود که با استقبال بی‌نظیری رو‌به‌رو شد. همچنین برای مدرس این کارگاه از مقام دار چندین دوره مسابقات کشوری سازه‌های ماکارونی، مهندس علی رنود، دعوت به عمل آمده بود.

در این کارگاه به بررسی تئوری سازه‌های ماکارونی، دلایل استفاده از ماکارونی، آموزش نرم‌افزار‌های اتوکد، SAP و البته آموزش عملی ساخت سازه‌های ماکارونی پرداخته شد و شرکت کنندگان در قالب تیم‌های ۴ الی ۵ نفره اقدام به ساخت سازه ماکارونی نمودند. فراهم کردن محیطی علمی، دوستانه و در عین حال ایجاد انگیزه رقابتی در شرکت کنندگان کارگاه از دیگر ویژگی‌های کارگاه آموزشی باتیس بود. به زودی دوره جدید این کارگاه نیز برگزار می‌شود که برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ارتباط با دبیرخانه مسابقات می‌توانید به وب سایت www.bssc.ir مراجعه نمایید.

پایان پیام

کد خبر : 3091 ساعت خبر : 9:23 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=3091
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات