ایستگاه مطالعه در بانک‌های خرم‌آباد

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از تسنیم، رئیس کتابخانه‌های عمومی خرم‌آباد گفت: طرح استقرار کتابخانه‌ها در دستگاه‌ها در دستور کار است و در این زمینه ایستگاه مطالعه در ۳ بانک شهر راه‌اندازی شده است.

 فرید امیری، عصر امروز در جلسه نهضت مطالعه در انجمن کتابخانه‌های عمومی خرم‌آباد که در فرمانداری خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: دستور کار این جلسه پیگیری مصوبات جلسه قبل، استفاده از ظرفیت کتابخانه‌های عمومی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی، درخواست رنگ‌آمیزی و زیباسازی کتابخانه‌های عمومی توسط  شهرداری خرم‌آباد، عضویت اعضاء انجمن و خانواده‌ها آن‌ها در کتابخانه‌ها عمومی شهرستان خرم‌آباد و پیگیری جهت ساخت زمین جنب کتابخانه شهید مطهری است.

ایستگاه مطالعه در بانک‌های خرم‌آباد

وی در رابطه با نیم درصد سهم شهرداری، افزود: نیم درصد در سال ۹۳ تصویب شد که شهرداری ۵۰ میلیون تومان پرداخت کند که در راستای این مصوبه ۱۵ میلیون تومان پرداخت کرده است.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان  خرم‌آباد بیان کرد: در سال ۹۴ نیز مشکل ما این بود که  نهاد کتابخانه‌های عمومی از سرفصل اعتبارات شهرداری خرم‌آباد مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را کم کرد و از این اعتبار یک ریال نیز به دست ما نرسیده است.

وی با بیان اینکه شهرداری  برای حل مشکل بهتر است که قبل از موعد مبلغ را پرداخت کند، تصریح کرد: طرح استقرار کتابخانه‌ها در دستگاه‌ها در دستور کار ما است که در این زمینه به‌عنوان نهاد مربوطه در سه بانک سطح شهر ایستگاه مطالعه  راه‌اندازی شد.

امیری خاطرنشان کرد: برای هرکدام  از این ایستگاه‌ها ۷۰۰ کتاب اهداشده است و سایر اماکن را نیز در دستور کارداریم.

احمد نقدیان، رئیس ارشاد اسلامی خرم‌آباد نیز در این جلسه، گفت: ارشاد اسلامی با ایجاد کتابخانه‌های باز در فرودگاه‌ها، مطب‌ها،ترمینال‌ها، مدارس، مساجد و پایگاه‌های بسیج اهداء کتاب انجام می‌دهد.

وی افزود: نمایشگاه‌های کتاب و پایگاه‌های فرهنگی اهداء کتاب و محصولات فرهنگی در سطح شهرستان در مکان‌های عمومی و مناسبت‌های خاص انجام‌شده است.

پایان پیام

کد خبر : 5501 ساعت خبر : 7:26 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=5501
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات