سری جدید طبیعت ۳۶۰درجه از امشب روی آنتن

سری جدید طبیعت ۳۶۰درجه از امشب روی آنتن

تهیه‌کننده این برنامه از پخش سری جدید برنامه زنده محیط زیستی «طبیعت ۳۶۰ درجه» از شبکه دو سیما خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، پرهام دیباج تهیه‌کننده و مجری این برنامه درباره جزئیات سری جدید «طبیعت ۳۶۰ درجه»، گفت: هدف از تولید این برنامه موشکافی و نگاه دقیق‌تر به مسائل محیط زیست با دعوت از کارشناسان، مسئولان و متولیان اصلی محیط زیست کشور است.

وی با بیان اینکه برنامه زنده «طبیعت ۳۶۰ درجه» هفته‌ای یکبار روزهای یکشنبه ساعت ۲۳ به مدت ۵۰ دقیقه پخش می‌شود، افزود: موشن گرافیک، همیاران طبیعت ۳۶۰ (پخش فیلم و عکس‌های محیط زیستی ارسال شده از سوی مخاطبان به صفحات مجازی یا ایمیل برنامه)، همراه با محیط‌بانان (پخش نماهایی از زندگی شخصی و فعالیت‌های کاری محیط‌بانان) و مستندهای محیط زیستی از جمله آیتم‌های این برنامه است.

دیباج ضمن اشاره به همکاری سیما پاتیمار فعال حوزه رسانه محیط زیست با سری جدید برنامه، ابراز امیدواری کرد: اضافه شدن همکاران جدید و تغییرات نو در برنامه که بنا به نظرسنجی‌های صورت گرفته در سری گذشته برنامه ایجاد شده، منجر به استقبال بیشتر مخاطبان و تاثیرگذاری بیشتر در حوزه محیط زیست کشور شود.

تهیه‌کننده «طبیعت ۳۶۰ درجه» با اعلام این خبر که نخستین قسمت سری جدید از امشب روی آنتن خواهد رفت، گفت: این برنامه به محیط‌بانان شهید اختصاص دارد.

پایان پیام

برنامه زنده طبیعت ۳۶۰

برنامه زنده طبیعت ۳۶۰ درجه با دعوت از کارشناسان و مسئولان می کوشد، مسائل مبتلا به محیط زیست ایران را با نگاهی موشکافانه و دقیق بررسی کند. در برنامه طبیعت ۳۶۰ درجه پرونده های  مختلف در حوزه محیط زیست انسانی مورد بررسی قرار می گیرد. در برنامه طبیعت ۳۶۰ درجه نشان می  دهد که هر کسی که به هر دلیلی در تخریب یا ایجاد مشکل در طبیعت است باید پاسخگوی عملکرد خود نیز باشد، همچنین افرادی که در تلاش برای حفاظت از محیط زیست هم هستند در این شبکه به تصویر کشیده می شوند.

برنامه طبیعت ۳۶۰ درجه در بخش: با محیط‌بانان با حامیان محیط‌ زیست همراه می‌شود و هر بار زندگی شخصی و حرفه‌ای یک محیط‌ بان را به تصویر می‌کشد. طبیعت ۳۶۰ درجه از تازه‌ترین رخدادهای محیط‌ زیست هم می گوید. اجرای برنامه طبیعت ۳۶۰ درجه را پرهام دیباج به‌ عهده دارد که تهیه‌کننده برنامه هم است، او از مستندسازان شناخته شده در حوزه محیط‌ زیست است و ساخت مستندهای متنوعی با موضوع محیط‌ زیست را در کارنامه دارد؛ همین تجربه چندساله او در این حوزه باعث شده تا برنامه طبیعت ۳۶۰ درجه شامل بخش‌های متنوعی برای بینندگان باشد. برنامه طبیعت ۳۶۰ درجه روزهای یکشنبه ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه دو پخش می‌شود. علاقه مندان به برنامه طبیعت ۳۶۰ درجه می توانند همزمان آن را بصورت آنلاین از طریق تلوبیون مشاهده کنند.

کد خبر : 22321 ساعت خبر : 11:39 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=22321
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات