حضور چهارشنبه در جشنواره بین‌المللی فیلم آنتالیا

پنجاه‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم آنتالیا از امروز (یکشنبه، ۱۶ اکتبر/۲۵ مهر ۱۳۹۵) فعالیت خود را آغاز کرد. فیلم سینمایی «چهارشنبه» به نویسندگی و کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی یوسف وجدان‌دوست در این دوره از جشنواره به نمایش در می‎آید. نسیم ادبی و امیرحسین شام بیاتی از بازیگران «چهارشنبه» به عنوان میهمان در این جشنواره حضور دارند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، اولین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم آنتالیا در سال ۱۹۶۴ برگزار شد و به عنوان یکی از قدیمی‎ترین جشنواره‌های اروپا و آسیا شناخته می‌شود. این رویداد در ۵۱ دوره با عنوان جشنواره فیلم «پرتقال طلایی» شناخته می‌شد و از سال گذشته به جشنواره فیلم آنتالیا تغییر نام داد. جایزه اصلی این جشنواره «پرتقال طلایی» نام دارد و هر ساله تهیه کنندگان و فیلم‌سازان معتبری از سراسر جهان برای تصاحب جایزه بزرگ با هم رقابت می‌کنند. اختتامیه پنجاه‌وسومین جشنواره بین‎المللی فیلم آنتالیا در ۲۳ اکتبر مطابق با دوم آبان در شهر آنتالیا ترکیه برگزار خواهد شد.

«چهارشنبه» که این روزها در گروه هنروتجربه در حال اکران است، طی دو هفته آینده در جشنواره‎های بین‎المللی دیگری چون سائوپائولو و فیلم‌های ایرانی لندن، به نمایش در می‌آید.

شهاب حسینی، آرمان درویش، نسیم ادبی، هستی مهدوی، امیر حسین شام بیاتی، گیتی قاسمی، الهام حاج فتحعلی و… از بازیگران «چهارشنبه» هستند و مرجان علیزاده پخش بین‍‎المللی فیلم را برعهده دارد.

پایان پیام

کد خبر : 27002 ساعت خبر : 11:10 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=27002
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات