حل مشکل خامی جوانان

به گزارش پایگاه خبری گلونی، از دیرباز خامی جوانان یکی از مباحث و نگرانی‌های والدین و مسئولان بوده است. خبرنگار گلونی که خود جوان است و خام و جویای نام برای حل مشکل خامی جوانان به یک آشپز مراجعه کرده است که به جای ردپا از خود گُل به جا می‌گذارد؛ از ایشان خواستیم طرحی برای حل مشکل خامی جوانان به ما ارائه دهد که با حالتی محبت‌آمیز داد: ثبت نام در آموزشگاه آشپزی ما یکی از بهترین راه‌هاست، جوان وقتی بیاید اینجا و یاد بگیرد یک مرغ چه تلاش جانفرسایی کرده است تا تخمش را دست او قرار دهد و او آن را با یک گوجه و کمی روغن مخلوط کند و با کم و زیاد کردن ادویه‌های متفاوت و چند مورد سبزیجات بتواند در مراسم خواستگاری اعلام کند ۲۲۰ مدل غذای مختلف اعم از املت رشتی، مکزیکی، آرژانتینی مدل محله مسی اینا و املت اصل بریانک و… بلد است. یعنی پخته شده و آماده رفتن به خانه‌ی بخت و یا بازار کار در قلیان‌سرای محل است.
او سپس رو به خبرنگار گلونی کرد و گفت: جوان خیلی خام به نظر میای؟ خبرنگار ما که در آن لوکیشن اجاق گاز، روغن، گوجه و دم در مرغی را دیده بود که زور می‌زد به سرعت از محل متواری شد، اما هنوز فوبیای یکی از انواع املت شدن او را همراهی می‌کند.

خبرنگار ما بعد سراغ آشپز دلواپسی رفت که دلش با ریتم بندری شور می‌زد نکند غذایش سر برود، بسوزد یا ته بگیرد. این آشپز به خبرنگار ما گفت: در صورت اشتباه جوانان باید آشی برای آنان پخت که یک وجب روغن رویش باشد، خود به خود بعد از انرژی حاصله از میل نمودن آشِ اول به بعد جوان سر به راه می شود و میل به کمال می‌یابد. سپس به خبرنگار ما زل زد و خبرنگار با استعانت از رودرانر میگ میگی گفت و از محل خطر فراری شد.

در حین فرار آشپز سبیلویی یقه خبرنگار ما را گرفت و گفت وایسا آیتم من مونده، و سپس از توی جیب سمت راست روپوشش یک قابلمه تفلون و از جیب سمت چپش یک قابلمه‌ی بزرگتر که داخل آن قابلمه‌ای کوچکتر از بقیه بود و از جیب عقب شلوارش یک ماهیتابه درآورد و سپس دست در جیب پیراهنش کرد و دو در از جنس پیرکس درآورد و ادامه داد ای جوان خام جالب است بدانی این دو در برای آن چهار مدل ظرف کافیست یک‌جورایی مثل خودم، یک نفرم اما چهار زن دارم.

در ادامه دست در جیبش کرد و دنبال موبایلش می‌گشت گفت: خاک به سرم، زدن. رنگش پرید بال بال زد داشت می‌رفت که صدای موبایل از درون ماهیتابه درآمد و سوت زد برگرد، برگشت و ادامه داد بزرگترها و مسئولان می‌توانند روی مغز جوانان کار کنند آنقدر بکوبند و ورز دهند تا حالت دلخواه را بگیرد. در مرحله‌ی بعد در همین ظروفی که مشاهده می‌کنید ابتدا تا پنج دقیقه مغز جوان را با روغن تف بدن، چرا که تف دادن در این ظرف‌ها باعث پختگی کامل جوانان می‌شود بعد که در مرز سرخ شدن بودند با مغز جوان حرف بزنند، جوان هم صحبتی دوست داره بگن قرمز نشو، قاطی نکن و از این حرفا و عنقریب ولش کنن تو آب ولرمی که تو قابلمه بزرگی که از جیب چپی دراومد و از قبل حاضر شده، تا جوان خوب در آن نرم شود و لذت دم بیابد همچین که لذت دم یافت در بسته بندی‌های شیک و استاندارد آماده صادرات به کشورهای غربی، به ویژه کشور گشنه و جهان خوار آمریکاست.

پایان پیام
گزارش‌گر: علی‌اکبر مجدراد

کد خبر : 28450 ساعت خبر : 8:24 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=28450
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات