طنز/صرفه‌جویی گاز ایرانی در لندن

طنز/صرفه‌جویی گاز ایرانی در لندن

پایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی: به گزارش خبرنگار ما، با سرد شدن هوا و همچنین کارشکنی کشور ترکمنستان، نیاز به صرفه‌جویی در مصرف گاز، بیش از پیش احساس می‌شود.

در خبرها آمده است، به دلیل افزایش مصرف و کمبود گاز در مناطق شمالی کشور، دولت از مردم خواسته است در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند. خبرنگار ما با شنیدن این خبر، شیر گاز خانه را باز گذاشت تا حسابی در خانه گاز انبار کند. وی که مطمئن شده بود اگر گاز دیگران قطع شود، او همچنان گاز خواهد داشت، به میان مردم رفت تا نظر آن‌ها را در مورد صرفه‌جویی در مصرف گاز جویا شود.

مردی که یک پیک‌نیک در بغل داشت و مدام چُرت می‌زد، به خبرنگار ما گفت: به نظر من همه‌ی ما می‌بایست در مصرف گاز صرفه جویی کنیم. خود من هرگز از گاز شهری استفاده نمی‌کنم و تنها از همین پیک‌نیک بهره می‌برم. من به همه‌ی هم‌وطنان پیشنهاد می‌دهم آن‌ها هم از پیک‌نیک استفاده کنند تا مصرف گاز به حداقلِ خود برسد. وی دماغش را بالا کشید و ادامه داد: با استفاده از پیک‌نیک هم می‌توان خود را گرم کرد، هم می‌توان غذا پخت و هم می‌توان… در همین لحظه خبرنگار ما وارد صحبت‌های آن مرد شد و با دست‌پاچگی از او خداحافظی کرد.

پسر جوانی که روی موتورش نشسته بود، به خبرنگار ما گفت: من هرچه‌قدر که دلم بخواهد از گاز استفاده می‌کنم و به هیچ کس هم ربطی ندارد. اصلاً پولش را داده‌ام که استفاده کنم. چرا شما هم مثل همسایه‌ی پیر ما گیر داده‌اید که من از گاز کمتر استفاده کنم؟ در همین لحظه، پسر جوان که حسابی شاکی شده بود، سوار موتورش شد و گاز داد و رفت. او تا سر خیابان رفت و تا توانست از گازش استفاده کرد.

یکی از مسؤلان در رابطه با صرفه‌جویی در مصرف گاز، به خبرنگار ما گفت: من از مردم عزیز خواهش می‌کنم تا می‌توانند در مصرف گاز صرفه‌جویی نمایند و از آن‌ها درخواست می‌کنم مثل خود من شعله‌ی بخاری یکی از ویلاهایشان را پایین بکشند. من با خودم گفتم ما که در حال حاضر از ویلاهای ساری و مازندران و چالوس و دماوند و طالقان و کیش و قشم و چابهار و دبی و لندن که استفاده نمی‌کنیم، پس حداقل بخاری یکی از این ویلاها را خاموش کنم تا هم‌وطنان عزیزم مشکل اُفت فشار گاز نداشته باشند. به همین جهت، با سرایدار ویلای لندن تماس گرفتم و از او خواستم شعله‌ی بخاری‌ها را پایین بیاورد.

در پایان این گزارش، خبرنگار ما وارد خانه‌اش شد و به محض روشن کردن لامپ‌ها، گازی که در خانه انبار کرده بود منفجر شد. گفتنی است نیروهای آتش‌نشانی یک هفته است که با استفاده از کاردک در حال جدا کردن خبرنگار ما از سقف خانه هستند.

پایان پیام

کد خبر : 31205 ساعت خبر : 1:19 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=31205
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات