روز دوم جشنواره فیلم فجر چگونه گذشت؟

روز دوم جشنواره فیلم فجر چگونه گذشت؟

دومین روز از جشنواره فیلم فجر در حالی سپری شد که نقش رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در آن بسیار پررنگ بود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به گزارش ستاد خبری جشنواره فیلم فجر، در دومین روز از جشنواره فیلم فجر مستند «انحصار ورثه» به کارگردانی محمدعلی شعبانی با موضوع زندگی شهید آوینی به نمایش درآمد که این سانس بسیار مورد توجه قرار گرفت.

** دوشنبه ۱۱ بهمن برج میلاد همچون روز گذشته میزبان سه اثر از فیلم اولی‌ها بود که هرسه آن‌ها در بخش مسابقه نیز حضور دارند که مخصوصا فیلم «سهیلا شماره ۱۷» مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و سالن نمایش دهنده فیلم کاملا پُر شده بود.

** دیروز را می‌توان روز رسانه‌های آنلاین نام گذاشت! در دومین روز جشنواره رسانه‌های فعال در تلگرام و اینستاگرام با استفاده از قابلیت‌های تازه‌ای که این برنامه‌ها دارند، در انتقال هرچه سریع‌تر اخبار بزرگترین رویداد سینمایی کشور با یکدیگر رقابت می‌کنند و کافی است یکی از این رسانه‌ها را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید تا از هیچ اتفاقی بی‌خبر نمانید.

** به نظر می‌رسد در دومین روز جشنواره چالش مسعود فراستی در برج میلاد به راه افتاده بود و رسانه‌ها در پی او بودند که کدام فیلم را تا انتها می‌بیند و در هنگام نمایش کدام فیلم سالن را ترک می‌کند، البته ماجرا به روز گذشته برمی‌گردد که خبری منتشر شد که مسعود فراستی دقیقه ۶۴ فیلم «ایتالیا ایتالیا» به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده سالن را ترک کرد، دیروز هم این منتقد فیلم «دعوتنامه» به کارگردانی مهرداد فرید را در دقیقه ۱۹ ترک کرده بود که همین موضوع بدل به یکی از اخبار رسانه‌ها شده بود.

روز دوم جشنواره فیلم فجر چگونه گذشت؟

** کاتالوگ جشنواره فیلم فجر در دومین روز از جشنواره فیلم فجر رونمایی شد، این کاتالوگ همچون سال گذشته که یکی از المان‌های سینما بود، امسال به شکل کلاکت و به سردبیری طاها ذاکر تهیه شده است. دیروز علاوه بر کاتالوگ، مینی کاتالوگ‌هایی که شامل همه اطلاعات آثار حاضر در جشنواره است، نیز رونمایی شد که در اختیار نمایندگان رسانه‌ها قرار گرفت.

**با وجود اینکه دوشنبه دومین روز در سینمای رسانه‌های گروهی بود، اما سینماهای مردمی کار خود را از همین روز آغاز کردند که بسیار هم مورد توجه قرار گرفتند و صف‌های طولانی برای حضور در سالن‌های نمایش دهنده آثار مختلف به وجود آمده بود.

** روز دوم جشنواره همچنین تمام برنامه‌ها بر اساس برنامه‌ریزی مشخص شده اجرا شدند و نکته مهم این بود که در آخرین سانس اکران فیلم که به «تابستان داغ» به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد اختصاص داشت، سالن نمایش پُر بود و نشست خبری این فیلم هم ساعت یک بامداد با حضور همه نمایندگان رسانه‌ها برگزار شد.

#فجر۳۵

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 33779 ساعت خبر : 1:03 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=33779
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات