استقبال مردم از صنایع دستی

استقبال مردم از صنایع دستی

شرکت کنندگان در بیست‌وهفتمین نمایشگاه صنایع دستی ایران، فروش بیشتر را یکی از وجوه تمایز این نمایشگاه نسبت به دوره‌های پیش دانستند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، این نمایشگاه در حالی برپا می‌شود که نمایشگاه های پیشین همگی در خردادماه پذیرای بازدیدکنندگان بوده‌اند اما براساس پیش‌بینی‌ها ، فروش نمایشگاهی پیش از آغاز سال جدید با افزایش همراه است. هنرمندان صنایع دستی شرکت کننده در نمایشگاه در این خصوص نظرات متفاوتی است. برخی معتقدند که فروش در این دوره زمانی بهتر از خردادماه بود اما عده‌ای دیگر به نمایشگاه بیست‌وهفتم استناد می‌کنند و دلایلی از جمله سرمای هوا و غیره را علت استقبال کمتر مردم از نمایشگاه دانستند.

فرآرا، یکی از شرکت کنندگان که با محصولات سفالین در نمایشگاه حاضر شده است، معتقد است فروش خوب بوده اما نسبت به پیش‌بینی ما از نمایشگاه ملی در تهران و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصلا خوب نبود. وی درباره برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی در پایان سال هم گفت: محصولات و اقلام تولیدی ما طوری است که در این زمان فروش بهتری خواهیم داشت.

استقبال مردم از صنایع دستی

برزویی، یکی دیگر از هنرمندانی که با غرفه زیورالات و تزیینات صنایع دستی در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی حضور دارد، می‌گوید: فروش محصولات خوب بوده است اما فاکتورهایی در فروش تاثیر منفی داشت. به طور مثال شنبه و یکشنبه آخرین روزهای نمایشگاه است و یا این که سرمای هوا در کاهش بازدیدها نقش داشته است.
وی ادامه می‌دهد:خوشبختانه هر روز ساعت بازدید از نمایشگاه تا ساعت ۶ عصر تمدید می‌شد که به بازدید بیشتر و به تبع آن فروش محصولات کمک کرد.

مطیع شیرازی هنرمندی که محصول پوشاک زنانه را در نمایشگاه صنایع دستی عرضه می‌کند هم، وضعیت فروش خود را مساعد ارزیابی می‌کند و می‌افزاید: برای اولین‌بار است که در نمایشگاه ملی صنایع دستی شرکت می‌کنم و فروش خوبی دارم. به نظرم نمایشگاه عیدانه باید هر سال وجود داشته باشد، حتی اگر خرداد ماه هرسال، به دلیل مناسبت جهانی نمایشگاه صنایع دستی داشته باشیم.

نوری‌زاده، طراح و تولید کننده پوشاک زنانه ابریشمی هم در این رابطه به خبرنگار ستاد خبری بیست‌وهفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی می‌گوید: من در نمایشگاه خردادماه فروش بهتری داشته‌ام اما این نمایشگاه هم فروش خوبی دارد.
وی ادامه می‌دهد: برگزاری دو نمایشگاه ملی صنایع دستی در سال به فروش بهتر محصولات صنایع دستی کمک می‌کند که موضوع خیلی مهمی است. ذهن هنرمند نباید درگیری دائمی برای فروش داشته باشد تا بتواند به طرح‌های جدیدتر برای هنرش بپردازد.
نوری‌زاده در ادامه می‌گوید: البته هدف برگزاری نمایشگاه‌های اینچنینی فراتر از فروش محصولات است چراکه فرصتی بی‌نظیر برای معرفی و شناساندن برند تولیدی است تا با جامعه هدفمان ارتباط برقرار کنیم.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

برای تبلیغ در گلونی کلیک کنید.

پایان پیام

کد خبر : 36002 ساعت خبر : 0:19 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=36002
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات