عنان از کف رفته محمود شهریاری+فیلم

پایگاه خبری گلونی، محمد پورخداداد: فیلم توهین قومیتی محمود شهریاری، مجری جنجالی و پرحاشیه و حسن ریوندی، موجی از اعتراض را در جامعه به ‌راه انداخته است.

ریوندی، مجری و شومن، در برنامه‌های خود برخلاف دیگر هم‌پیشگانش، کمتر از جوک‌های قومیتی و تمسخر نژادها استفاده کرده و در این زمینه کارنامه بدی ندارد. ریوندی در کنسرت‌های خنده‌ی خود بیشتر به تقلید صدای هنرپیشگان و خوانندگان می‌پردازد. هرچند که با این فیلم، نام او هم در فهرست توهین‌کنندگان به قوم‌ها وارد شده است.

اما نفر دوم این فیلم یعنی محمود شهریاری برخلاف ریوندی کارنامه چندان سفیدی ندارد و بارها ممنوع‌الکار شده‌است. محمود شهریاری با اینکه مجری باحرارت و خوش‌زبانی است، ولی یک‌روی دیگر هم دارد و آن روی اوست که در این سال‌ها موجب دوری‌اش از شغل خود شده است.

محممود شهریاری به راحتی در فضای صحنه غرق می‌شود و عنان از کف می‌دهد و رو به شوخی‌های چاله میدانی می‌آورد. شاهکار این مجری بدسابقه را در شوخی‌های جنسی با محمدرضا شریفی‌نیا و به ویژه سحر قریشی بر روی صحنه و در یک جشن، همه به ‌یاد داریم. و به ‌یاد داریم که چگونه سحر قریشی از ترس عواقب این سخنان پا به فرار گذاشت. صحبت‌های شهریاری در این فیلم چنان زشت و زننده است که به جرات می‌شود گفت در دنیای آزاد غربی نیز چنین شوخی‌های در شوها ردوبدل نمی‌شود.

حالا دسته‌گل دیگری از شهریاری رو شده است که بر خلاف سوابقش دیگر پای یک شخص یا برنامه در میان نیست و او یک قوم و بلکه همه اقوام را آزرده کرده است. درست است که دراین مورد لرها مورد تمسخر قرار گرفته‌اند، اما تیغ تیز این جوک‌ها، به تن همه اقوام خورده است و بارها موجب تنش و ناآرامی‌هایی هم شده است. اگر مسئولان فرهنگی با چنین حرکاتی برخورد نکنند، باید منتظر عواقب ناگوار این توهین‌ها باشند.

شهریاری و ریوندی، هردو متعلق به قومیت‌های بزرگ کشور هستند. ریوندی خراسانی است و شهریاری کُرد. پس چگونه است که چنین بی‌مهابا و افسارگسیخته به اقوام توهین می‌کنند؟ آیا پول و شهرت و گرفتن خنده‌های زوری به آزردن درصد بالایی از جمعیت یک کشور می‌ارزد؟

پایان پیام

بیشتر بخوانید:

– ریوندی و شهریاری دل لرها را شکستند+فیلم

– علیه ریوندی و شهریاری اعلام جرم شد

– عذرخواهی حسن ریوندی از قوم بزرگ لر+فیلم

– جک قومیتی زشت است

کد خبر : 37237 ساعت خبر : 10:08 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=37237
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات