مثلث عشقی جدایی رضائیان از پرسپولیس

پایگاه خبری گلونی، ارژنگ حاتمی: سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «با این نوع جدایی رضائیان موافق نبودم.» در همین خصوص نظر چند کارشناس را جویا شدیم که به شرح زیر است:
کارشناس اول: ما از این گفته آقای خوردبین نتیجه می‌گیریم ایشان با نفس جدایی آقای رضائیان مشکلی ندارد؛ اگر هم مشکلی است در نحوه جدایی رضائیان با پرسپولیس است. همان‌طور که می‌دانید و یا شاید هم نمی‌دانید، این روزها «جدایی توافقی» مُد شده‌است، یعنی به سبک خیلی سوسول‌وارانه، دو تا آدم بدون آنکه توی سر و کله هم بزنند و یا کار به شکایت و این حرف‌ها بکشد از هم جدا می‌شوند. احتمالا آقای خوردبین هم دوست داشته جدایی رضائیان از برانکو هم توافقی و بی‌سر و صدا باشد و کار به تیتر روزنامه‌های ورزشی و کانال‌های خبری و این‌طور چیزها نکشد.

کارشناس دوم: خوردبین دوست داشته جدایی برانکو از رضائیان یک چیزی باشد در مایه‌های «جدایی نادر از سیمین»، یعنی رضائیان بخواهد با انگیزه پیشرفت در فوتبالش از برانکو جدا شود، نه آنکه برانکو با زبان بی‌زبانی رضائیان را از تیم کنار گذاشته و او را مجبور به جدایی کند.
کارشناس سوم: متاسفانه ما در قضیه جدایی رضائیان از برانکو، شاهد مثلث عشقی-فوتبالی بودیم. ضلع سوم این مثلث کسی نبود غیر از آقای کی‌روش. کی‌روش آن‌قدر به رضائیان محبت کرد و رضائیان آن‌قدر تحت تاثیر کی‌روش قرار گرفت که کم‌کم از چشم برانکو افتاد. به جرئت می‌توان گفت که می‌شود داستان جدایی رضائیان از برانکو را موضوع یک فیلم سینمایی قرار داد، کلی برای خودش فیلم‌فارسی می‌شود. این روزها هم که این‌گونه فیلم‌ها کم فروش ندارند.

پایان پیام

 

کد خبر : 40340 ساعت خبر : 1:21 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=40340
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات