کار عجیب انجمن دانش‌آموختگان خرم‌آباد

کار عجیب انجمن دانش‌آموختگان خرم‌آباد

پایگاه خبری گلونی، محمد پورخداداد: در تعطیلات نوروزی راهنمایی گردشگران و مسافران در خرم‌آبادی هرچند کاستی‌هایی دارد، ولی نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت‌هایی هم داشته است. مانند نصب تابلو‌های راهنمایی بناهای تاریخی و گردشگری در ورودی‌ها و خیابان‌های مرکزی شهر. علاوه بر این تابلوها، بنرهایی نیز در جای‌جای خرم‌آباد به‌صورت واضح و درشت کار مسافران را آسان‌تر کرده است.

اما در این میان، نقشه‌ای در سطح شهر منتشر شده است که نمونه‌ی کاملی از بی‌سلیقگی و ناآشنایی با چنین موضوعاتی است.

این نقشه که در پیوست آن نشانی هتل‌های خرم‌آباد هم گنجانده شده است، به ابتدایی شکل ممکن تهیه شده است.

اگر اطلاعی از تهیه‌کنندگان این نقشه و فعالیت‌های فرهنگی آنها در سال‌های گذشته نداشته باشیم، بی‌شک آن را کارِ چند دانش‌آموز مقطع ابتدایی می‌پنداریم.

دانش‌آموختگان خرم‌آباد یک انجمن مردم‌نهاد است که در همین نوروز نیز با برپایی جشنواره هِرنگُل، رونق فراوانی به تعطیلات نوروزی خرم‌آبادی‌ها و مسافران داده بود که در جای خود قابل تقدیر است. ولی این همه تلاش دلیل این نمی‌شود که در یک فعالیت غیرمرتبط که کارشناسی خاصی می‌طلبد ورود کنند.

کار عجیب انجمن دانش‌آموختگان خرم‌آباد

چندین مورد دلخوری شهروندان و از آن مهم‌تر مسافران، نسبت به توزیع این نقشه به گلونی گزارش شده است. اعضای این انجمن دستِ‌کم می‌توانستند نشانی‌ها و نام‌جاها را تایپ کنند، ولی به نظر می‌رسد سهل‌انگاری و ناآگاهی نسبت به اهمیت موضوع آن را به طور دست‌نویس کپی کرده‌اند.
از اینها گذشته، اشتباهات نقشه است و غلط‌هایی که در معرفی نام‌جاها و مکان‌های گردشگری صورت گرفته است.
انتظار از انجمنی که نام دانش‌آموختگان را بر خود نهاده، این است که در همه کارهای خود از نظر کارشناسان آن موضوع بهره گیرد و اصول کار حرفه‌ای را رعایت کند.

 پایان پیام

کد خبر : 38564 ساعت خبر : 0:58 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=38564
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات