طرح ضربتی اعطای وام ازدواج آغاز می‌شود

طرح ضربتی اعطای وام ازدواج آغاز می‌شود

مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی گفت: طرح ضربتی اعطای وام ازدواج از اول مرداد تا پایان شهریور به مدت ۹ هفته آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، سیدعلی‌اصغر میرمحمد صادقی در جمع خبرنگاران با اشاره به صف نیم میلیونی متقاضیان وام قرض الحسنه ازدواج افزود: این طرح برای کاهش زمان انتظار و خارج شدن این ۵۰۰ هزار نفر از صف اجرا می‌شود.

وی گفت: بر این اساس ۱۰ بانک عامل و یک صندوق قرض الحسنه با بانک مرکزی تفاهم نامه امضا کردند و برای هر یک از آن‌ها سهمیه در نظر گرفته شده است.

میرمحمد صادقی افزود: به این ترتیب این ۱۱ بانک و صندوق قرار است در این طرح بیش از ۵۰۰ هزار فقره وام ازدواج پرداخت کنند.

وی گفت: بانک‌های ملی، صادرات، تجارت، ملت، کشاورزی، سپه، رفاه کارگران، مسکن، توسعه تعاون، قرض الحسنه مهر ایران و صندوق قرض الحسنه پارسیان این ۵۰۰ هزار وام را پرداخت خواهند کرد.

طرح ضربتی اعطای وام ازدواج آغاز می‌شود

مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی افزود: بانک‌های خصوصی و یک سری از بانک‌های تخصصی دولتی نیز در این طرح شرکت داده شده اند و قرار است حداقل دو برابر مبلغی که در ماهی که حداکثر پرداخت را داشته اند به متقاضیان وام ازدواج پرداخت کنند.

میرمحمد صادقی گفت: اولویت این طرح استان‌های محروم و مناطق کمتر برخوردار است و هر چقدر این وام در استان‌های محروم داده شود بانک‌های عامل امتیاز بیشتری می‌گیرند و اولویت بعدی آن است که افرادی که در زمان بیشتری در صف انتظار بودند زودتر این وام را دریافت کنند.

وی افزود: برای دریافت هر فقره از این وام یک ضامن کافی است و ما به بانک‌ها ابلاغ کرده ایم که طوری با مردم رفتار شود و آسان بگیرند که کسی نا امید از شعبه بیرون نرود.

مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی گفت: همچنین به مدیران عامل بانک‌ها به عنوان ناظران عالی این طرح ابلاغ شده و قرار است همه موارد و جزئیات آن تا اول مرداد به همه سرپرستان و شعب سراسر کشور این بانک‌ها ابلاغ شود تا در زمان اجرای آن همه عوامل بانک از جزئیات آن مطلع باشند.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 47430 ساعت خبر : 1:49 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=47430
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات