تهرانی‌ها نیازی به تعهد نجفی ندارند

تهرانی‌ها نیازی به تعهد نجفی ندارند

به گزارش پایگاه خبری گلونی، محمدعلی نجفی، شهردار جدید تهران گفت: در وهله‌ی اول از اعضای محترم منتخب شورای شهر پنجم شهر تهران تشکر می‌کنم که لطف کرده و مرا برای این مسئولیت قابل دانستند.

وی افزود: بعد از این لازم می‌دانم که در همین اولین لحظات مسئولیتم به شهروندان تهرانی تعهد دهم که تمام تلاش و قدرتم را برای ایجاد یک شرایط مطلوب‌تر برای زیست شهری آن‌ها به کار خواهم گرفت.

داداش شما در وهله‌ی اول باید از نامزدهای دیگه تشکر کنی که همه‌شون قبل از رای گیری کشیدن کنار. اعضای شورای شهر که وظیفه‌شون رای دادن بود و از اون‌جایی که نامزد دیگه‌ای نبود، به شما رای دادن.

تهرانی‌ها نیازی به تعهد نجفی ندارند

در وهله‌ی دوم هم ما تهرانی‌ها نیازی به تعهد مسئولین نداریم. شما فقط مشکل ترافیک و آلودگی هوای تهران رو حل کنی، خودمون می‌آییم تمام تلاش‌مون رو می‌کنیم شما و اعضای محترم شورای شهر، شرایط مطلوب‌تری برای زیست مسئولیتی داشته باشید.

محمد علی نجفی

نجفی دانش‌آموخته کارشناسی ریاضی ازدانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد ریاضی از مؤسسه فناوری ماساچوست می‌باشد. وی فعالیت سیاسی خود را از سال ۱۳۵۹ در جایگاه ریاست دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز کرد، در فاصله سال‌های ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۳ در جایگاه وزارت علوم فعالیت می‌کرد و از ۱۳۶۷ تا ۱۳۷۶ وزارت آموزش و پرورش را در کابینه اکبر هاشمی رفسنجانی برعهده داشت. نجفی از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹ در کابینه سید محمد خاتمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه بود. در فاصله سال‌های ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۲ از اعضای شورای شهر تهران به‌شمار می‌آمد. در دولت یازدهم، در سال ۱۳۹۲ برای یک دوره ۶ ماهه ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و برای یک دوره ۵ ماهه در سال ۱۳۹۴ سرپرستی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را برعهده داشت.

 

پایان پیام

کد خبر : 50050 ساعت خبر : 12:34 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=50050
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات