درباره افاضات زینب موسوی

درباره افاضات زینب موسوی

پایگاه خبری گلونی، امید مهدی‌نژاد: این فرمایشات رو که می‌بینید خانم سیده‌ زینب موسوی، شرکت‌کننده مسابقه خنداننده شو خندوانه در یک مصاحبه افاضات کردن. خب، دستشون درد نکنه.

اما:

اولا، ایشون اگه نگاه‌شون به طنز انقدر والا و نگاه‌شون به مردم انقدر از بالاست، خب چرا و به چه علت در رقابتی شرکت می‌کنن که ایشونو با طنز والاشون در معرض قضاوت این مردم احمق و گریزان از تفکر قرار می‌ده. آیا بهتر نبود ایشون از همون اول ماست‌شونو می‌خوردن و در این مسابقه شرکت نمی‌کردن؟

درباره افاضات زینب موسوی

ثانیا، ایشون دیگران رو متهم می‌کنن به استفاده از مسائل جانبی در طنز، استفاده از فیزیک بدن و ادای حیوان درآوردن و غیره. گیرم حرف‌شون درست. اما گویا حواس‌شون نیست که خودشون هم تا اونجا که تونستن، برای جلب رای از مسائل جانبی بهره گرفتن. سوشا مکانیِ ایشون با ادای مرغ درآوردن دیگران چه تفاوتی داشت؟ پس آیا بهتر نیست ایشون منع رطب نکنن و کماکان ماست‌شونو بخورن؟

ثالثا، چرا اینهمه پرخاش؟ چرا اینقدر عصبی؟ حالا که چیزی نشده. یادتون هست که در مسابقه قبلی خندوانه (خنداننده برتر) اتفاقی مشابه برای سجاد افشاریان افتاد. طنز متین و متن‌محور سجاد افشاریان نتونست با طنز طبق‌معمول و عامه‌پسند مهران غفوریان رقابت کنه و از رقابت حذف شد. اما نه پرخاش کرد، نه مردم رو احمق خطاب کرد، نه هیچی. به رسم رقابت و قاعده حرفه‌ای احترام گذاشت. پس آیا بهتر نیست ایشون هم تا یاد گرفتن رسم و قاعده کار، همون گوشه خودشون بشینن و کماکان ماست خودشونو بخورن؟

رابعا، ایشون با اشتباه استراتژیک‌شون در رونمایی از چهره امپراطور کوزکو، و حیف و حروم کردن اون شخصیت خوب و بامزه و بانمک، بخوبی نشون دادن که نه آینده‌نگری دارن، نه قدرت تحلیل. پس آیا بهتر نیست سکوت کنن و تلاش نکنن طنز و مردم رو تعریف و تحلیل کنن و کلا ماست‌شونو بخورن؟

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 47959 ساعت خبر : 10:39 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=47959
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

متن بسیار سطح پایین و به دور از ادبیات ژورنالیستی بود
من رو یاد مصاحبه مربیان فوتبال انداخت