نمایشگاه دستاوردهای تتلو برای اصولگرایان

نمایشگاه دستاوردهای تتلو برای اصولگرایان

از پایگاه خبری گلونی در دومین نمایشگاه فصلی دستاوردهای تتلوبرای اصولگرایان حضور پیدا کردیم تا گزارشی از این نمایشگاه جهت خنک شدن مردم در فصل تابستان تهیه کنیم.

یکی از مهمانان ویژه حاضر در نمایشگاه با صدایی رسا به ما گفت: خوبه یا بلندتر بگم؟
وی پس از تایید رسا بودن صدایش ادامه داد:
به گزارش پایگاه خبری گلونی ما در فصل بهار و نخستین نمایشگاه دستاوردهای تتلو برای اصولگرایان با نام «دستاوردهای تتلو برای مدیر شدن» شاهد پیوند پونه و پلویز بدون دخالت پدر پونه بودیم. گرچه پلویز از انتخاب شدن به عنوان رییس هیئت مدیره شرکت بابای پونه بازماند اما به خود پونه رسید و با دیدن عکس‌هایی از تتلو در فضای مجازی تمام انرژی خود را جهت رفع محرومیت‌های پونه به کار گرفت.

صاحب صدای رسا، افزود: در ادامه این توفیقات در شورای اصولگرایان تصمیم گرفته شد نمایشگاه دستاوردهای تتلو برای اصولگرایان، به صورت فصلی دایر شود که شما شاهد فصل دوم نمایشگاه دستاوردهای تتلو برای اصولگرایان به نام «دستاوردهای تتلو برای فارس» هستید.

نمایشگاه دستاوردهای تتلو برای اصولگرایان

این مهمان ویژه که صدایش خیلی رساتر شده بود گفت: از دستاوردهای عظیم این نمایشگاه از روز اول تا امروز که در سیزدهمین و آخرین روز آن به سر می‌بریم کاهش ۵۰ درصدی آمار مصرف برق در منطقه خاور میانه است چرا که خیلی از مشترکین پرمصرف خاموش شده‌اند.

گفتنی است فصل دوم نمایشگاه دستاوردهایتتلو برای اصولگرایان با عنوان «دستاوردهای تتلوبرای فارس» با اختلافی فاحش فصل دوم سریال شهرزاد را در جذب مخاطب جا گذاشته است.

در همین راستا و در پایان هفته دوم و روز آخر نمایشگاه دستاوردهای تتلوبرای فارس، یکی از هواداران سریال شهرزاد در اقدامی نمادین با حضور در نمایشگاه شلوار خود را پایین کشید و  با زیرشلواری و تخمه آفتابگرادان اعتراض خود را به نمایش گذاشت.

پایان پیام

گزارش‌گر: علی‌اکبر مجدراد

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

 

کد خبر : 48359 ساعت خبر : 1:20 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=48359
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات