بانوان به ورزشگاه نیایند چون بازیکنان شورت پوشیده‌اند

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: مرور خبرهای روز را با بازی ایران و سوریه شروع می‌کنیم. اگر فکر می‌کنید ایران جلوی سوریه کم خواهد آورد و شل بازی خواهد کرد سخت در اشتباه هستید. همان طور که امارات در برابر عربستان جانانه بازی کرد و عربستان را شکست داد ما هم در برابر سوریه جانانه بازی می‌کنیم و رکورد گل نخوردن و نباختن‌مان را در تاریخ ثبت می‌کنیم. پس به این حرف‌های فضای مجازی دقت نکنید. ما و تبانی؟ کی‌روش و تبانی؟ اصلا مگر زمین فوتبال زمین سیاست است؟

خبر دوم درباره حادثه ناگوار دانش‌آموزان هرمزگانی است. مسئولان منتظر جواب مثبت آزمایش راننده بودند تا کل قضیه را به گردن تریاک و شیشه بیندازند و خود را کنار بکشند اما از شانس بدشان معلوم شد که راننده پاک پاک است اما دوربین اتوبوس هم نشان می‌دهد که راننده هنگام تصادف خواب خواب است. حالا اگر فکر می‌کنید مسئولی یا دستگاهی مسئولیت این تصادف را برعهده می‌گیرد سخت در اشتباهید. این تصادف هم مثل مگس‌های سفید تهران. کسی مگر این سفیدبالک‌‌ها برعهده گرفت؟ کسی مگر زیربار آنها رفت که حالا زیر بار تلف شدن دانش‌آموزان برود؟ چه ساده‌اید شما.

خبر سوم درباره روز دهم شهریور است که به نام روز بانکداری بدون رباست. جالب است بدانید بسیاری از مردم و مومنین و متشرعین هستند که هیچ حساب بانکی ندارند و اصلا پولی را که وارد سیستم بانکی می‌شود درست نمی‌دانند. به هر حال اگر بانکداری بدون ربا نداریم لااقل روزش را داریم و شعارش را می‌دهیم. البته در اروپا و امریکا نه روزش را دارند و نه شعارش را می‌دهند اما گویا طبق قوانین اسلام رفتار می‌کنند از بس که از ربا می‌ترسند. برعکس ما که رباپرستیم.

خبر چهارم را خواستم درگوشی خدمت‌ بانوان گرامی عرض کنم و بگویم این طور که پیداست بانوان می‌توانند به سامانه بلیت‌فروشی اینترنتی بازی ایران و سوریه بروند و به نام خودشان و در جایگاه بانوان بلیت بخرند! که فدراسیون فوتبال بیانیه داد که بانوان باید روز بازی در خانه باشند و برای شوهرشان قورمه بار بگذارند و آنهایی که بامزه‌بازی درآوردند و رفته‌اند بلیت خریده‌اند بدانند و آگاه باشند که پول‌شان را پس می‌دهیم و روز بازی اصلا حق ندارند به میدان آزادی نزدیک شوند چه رسد به این که بخواهند زبان‌مان لال وارد ورزشگاهی بشوند که ورزشکارانش شورت به پا دارند.

پایان پیام

کد خبر : 53030 ساعت خبر : 8:09 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=53030
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات