بیدار شو یه سلفی بگیریم

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: مسئولان نروژی جهانگردی را به جرم مزاحمت برای استراحت یک خرس قطبی در جزایر سوالبارد نزدیک قطب شمال ۱۳۰۰ یورو جریمه کردند.

در همین راستا ملت ما برای بیدار کردن یوزپلنگ ایرانی به محوطه حفاظت‌شده‌اش در ارتفاعات ۲۰۰۰ متری می‌رن تا باهاش سلفی بگیرن، نه اینکه فکر کنین یوزپلنگه خوابه، اتفاقاً بیداره و چشم تو چشم اینها زل می زنه به دوربین و می گه سیب، بعد هم به نشانه تشکر طرف رو با دوربین چند ده میلیونی‌ش قورت می‌ده، آب از آب هم تکون نمی‌خوره. خانواده یوزپلنگ بیچاره هم آواره و درگیر رضایت گرفتن از مقتول می‌شن؛

یعنی با همین فرمون اگه پیش بریم، خودمون رو تا قطب هم می‌رسونیم، یه فول آلبوم مجاز هم می‌بریم و کل قطب رو از خواب بیدار می‌کنیم و بعد هم به سبک جایزه جشنواره‌های فیلم خارجی یه سلفی دورهمی باهاشون می‌گیریم. تازه از خرس قطبی هم می‌پرسیم که به موزه ما چی هدیه می‌کنی، بعد هم یه اسکیمو و با خونه یخی پرتابل برمی‌داریم با خودمون می‌آریم اینجا و به سبک بچه‌های پر رو دهه ۶۰ که وقتی از بقیه کتک می‌خوردن، بلند می‌شدن و پس کله‌شون رو می‌خاروندن و می‌گفتن اصنم درد نداشت، رو به مسئولین نروژی که با برگه جریمه و کارتخون جلومون وایستاده کم نمی‌آوردیم و ترجیح می‌دادیم حبسشو بکشیم، اونم این‌جوری که ۳۰ سال بریم زندون وبه‌جاش اجازه بده اون عکس رو بذاریم تو اینستاگراممون.

می‌خوام بگم این خارجی‌ها با هر تهدیدی پس می‌کشن ما اگه قرار بود با فرمون اونها پیش بریم از بلاک کردن و ریپورت شدن و جریمه شدن و جاموندن از حقوق شهروندی‌مون بترسیم که تو اینستاگرام الان سر حواشی ازدواج بازیگرانمون این‌جوری بزن و بکش و فحش‌کاری نبود. حالا یه خرس قطبی بیدار شده، پا می‌شه ۱۰ تا ماهی می‌خوره و دوباره رو پهلوی چپش می‌خوابه تازه می‌گن خوابیدن به پهلوی چپ براش بهتر هم هست!

پایان پیام

کد خبر : 52426 ساعت خبر : 6:54 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=52426
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات