ژن خوب آقای دولتمرد مدیرعامل شد

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: مرور خبرهای امروز را طبق معمول با خبری درباره ژن خوب آغاز می‌کنیم. به سلامتی و میمنت و خوشی خواهرزاده یک از دولتمردان معروف مدیرعامل شرکت پتروشیمی فارابی شده است. حالا هی بگویید ما الکی داریم به ژن خوب گیر می‌دهیم. می‌بینید؟ ژن خوب مهم است و دارد کار می‌کند. حالا شما ممکن است بگویید لابد این مدیرعامل جدید توانایی‌هایی دارد و ژن خوب تاثیری در این مدیرعاملی نداشته است. بله قبول داریم که برخی ژن‌های خوب خودشان هم توانایی دارند اما واقعا هر چه تلاش می‌کنیم که نقش دایی جان را در به ثمر رسیدن به این پست نادیده بگیریم نمی‌توانیم. شما می‌توانید قبول کنید که دایی طرف از دولتمردان قدرقدرت باشد و خواهرزاده‌اش بدون توجه به دایی جان پست گرفته باشد؟

خبر دوم درباره جشن پوشک‌گیرون است. الان طبقه‌ای در ایران وجود دارد که برای تمام شدن دوره پوشک شدن بچه‌اش جشن «پوشک‌گیرون» می‌‌گیرد تا همه دنیا بدانند فرزند دلبندشان، خیر سرش دیگر به مستراح می‌رود و در پوشک پوپو نمی‌کند.
قدیم که بچه‌ها را در سن بالا ختنه می‌کردند گاهی جشن ختنه‌سوران برگزار می‌کردند که البته مناسبت هم داشت چون به هر حال تیغی در کار بود و بریدنی و زخمی و پانسمانی. یعنی برای کم کردن از درد و آلام ختنه، برای بچه یک ختنه‌سوارن برگزار می‌کردند تا خوشحال‌اش کنند. اما جیش نکردن در پوشک هم جشن دارد؟ اصلا گیرم کسی بخواهد برای جیش کردن بچه‌اش در مستراح بزرگسالان جشن بگیرد. عیب ندارد. فقط لطفا ما را در آن عکس‌ها تگ نکنید. ما که گناه نداریم حجم اینترنت‌مان صرف دیدن جشن پوشک‌گیرون بچه شما بشود.

مرور خبرها را با تشکر دوباره از مسئولین محترم تمام می‌کنیم که نگذاشتند زنان، خواهران، مادران و نوامیس ما به ورزشگاه آزادی بروند. خیلی متشکریم که از زنان، خواهران، مادران و نوامیس حمایت می‌کنید تا در کنج خانه به پخت‌و‌پز و شست‌وشو بپردازند. ان‌شالله که هرگز شرایط حضور خانم‌ها در ورزشگاه‌ها فراهم نشود و ورزشگاه‌ها همین طوری مردانه با بوی سیگار و فحش‌های تروتازه باقی بماند. مسئولین ناموس‌پرست متشکریم.

پایان پیام

کد خبر : 53427 ساعت خبر : 6:19 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=53427
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات