عواقب یک قرارداد عجیب برای پرسپولیس و استقلال

عواقب یک قرارداد عجیب برای پرسپولیس و استقلال

در شرایطی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به دنبال فسخ قرارداد بلیت‌فروشی هستند، این مساله می‌تواند شرایط سختی را پیش روی آنها قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مهدی تاج در نشست خبری چند روز گذشته خود در حالی مدعی شد بلیت‌فروشی از هفته نهم لیگ برتر به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را واگذار می‌کنند که هیچ اشاره‌ای به شرایط این واگذاری نکرد.

عواقب یک قرارداد عجیب

‎طاهری نیز در نشستی که در چند روز گذشته با جمعی از خبرنگاران داشت، به این نکته اشاره کرد که فدراسیون فوتبال با توجه به قرارداد طولانی مدتی که با شرکت برهان مبین دارد، به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اعلام کرده هیچ مخالفتی با واگذاری بلیت‌فروشی به این دو باشگاه ندارد، اما این اتفاق در حالی رخ خواهد داد که باشگاه‌های سرخابی غرامت شکایت احتمالی شرکت برهان مبین در مورد فسخ قراردادی که این شرکت با فدراسیون در مورد واگذاری بلیت‌فروشی بر عهده بگیرند.

‎مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین تاکید کرد که با این شرایط، این خواسته فدراسیون را نخواهند پذیرفت، چراکه در صورت شکایت شرکت طرف قرارداد فدراسیون، ممکن است بعدها باشگاه پرسپولیس با جریمه سنگینی مواجه شود که در آن صورت پرونده‌ای دیگر به دردسرهای این باشگاه و تیم مدیریتی‌اش اضافه خواهد شد.

بیهقی (قائم مقام شرکت سامانه بلیت فروشی) برآورد اولیه از ضرر و زیان این شرکت را نزدیک به ۲۰ میلیارد عنوان کرده است: در صورت فسخ قرارداد بلیت فروشی توسط سازمان لیگ و واگذاری آن به باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال آنها به دلیل فسخ زودتر از موعد قرارداد و با توجه به اینکه قرارداد فی مابین به صورت مشارکت بوده است طبق برآورد اولیه توسط کارشناس دادگستری فدراسیون فوتبال موظف به پرداخت مبلغی حدود ٢٠ میلیارد تومان غرامت به شرکت برهان مبین  پس از شکایت خواهد بود.

پایان پیام

منبع: ایلنا

کد خبر : 55268 ساعت خبر : 2:39 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=55268
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات