آداب کامنت گذاشتن در اینستاگرام

آداب کامنت گذاشتن در اینستاگرام

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: توصیه می‌کنم خودتان را عادت بدهید به کامنت نگذاشتن چون لحن نوشته و منظور اصلی اغلب در کامنت منتقل نمی‌شود و باعث سوتفاهم می‌شود. اما اگر خواستید کامنت بگذارید قبل از نوشتن کامنت از خود بپرسید:

آیا دقیقا فهمیده‌ام که نویسنده چه گفته است؟
آیا بهتر نیست یک بار دیگر بخوانم؟
آیا قبل از کامنت گذاشتن بهتر نیست نظر یکی از دوستان را نیز بدانم؟
آیا چون با این نوشته مخالف هستم حتما باید کامنت بگذارم تا می‌توانم بروم سراغ کارم؟

اما اگر بعد از پرسیدن این پرسش‌ها از خودتان همچنان اصرار دارد که کامنت بگذارید باید بدانید که نودو‌نه درصد عصبانی هستید و احتمالا قصد دارید فحش خواهر و مادر به نویسنده بدهید اما باید بدانید:

بسیاری از صفحه‌ها سیستم ضدفحش دارند و فحش شما در بخش فیلتر کامنت قرار دارد و منتشر نمی‌شود.

آداب کامنت گذاشتن در اینستاگرام

شما که عکس زن و بچه‌تان در صفحه‌تان هست و با افتخار در صفحه خود نوشته‌اید مدیرعامل فلان شرکت، رئیس فلان بانک و… اصلا فکر نکنید کامنت‌تان میان آن همه کامنت گم می‌شود. ممکن است یکی آشنا فحاشی شما را ببیند. پس سعی کنید طوری فحش بدهید که شرمنده نزدیکان نشوید.

قبل از نوشتن فحش در زیر یک پست به پروفایل طرف سر بزنید، ببینید دقیقا دارید به چه کسی فحش می‌دهید شاید با دیدن پروفایل آن شخص و سابقه‌ و تخصص در موضوعی که نوشته است، از فحش دادن منصرف بشوید و حتی عرق شرم بر روی پیشانی‌تان بنشیند.

اما اگر باز هم قانع نشدید که فحش ندهید، فحش را بنویسید اما فردا صبح به یک کلینک اعصاب و روان مراجعه کنید تا مقدار مناسبی آرام‌بخش برای شما تجویز کنند. یادتان باشد حتما به دکتر بگویید من زیاد فحش می‌دهم. خودش می‌داند چگونه آرام‌تان کند.

باقی بقای‌تان

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 57795 ساعت خبر : 8:25 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=57795
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات