بازی باخته بیرانوند

بازی باخته بیرانوند

به گزارش پایگاه خبری گلونی، علیرضا بیرانوند یک بازی از پیش باخته را با هواداران پرسپولیس آغاز کرده است. او بعد از بازی با سایپا در گفت‌وگویی کوتاه درباره جدا شدن از پرسپولیس و رفتن به سربازی خبر داد. گفت‌وگویی بد و غیراصولی که خشم هواداران پرسپولیس را برانگیخت. خشمی که در بازی پرسپولیس با پدیده به صورت فحاشی نمود پیدا کرد. کار طرفداران پرسپولیس در فحاشی به علیرضا بیرانوند درست و پسندیده اخلاقی و انسانی نیست اما نکته در اینجاست که بیرانوند می‌توانست این بازی و این خشونت را آغاز نکند. بیرانوند وارد یک بازی از پیش باخته با هواداران پرسپولیس شده است بازی‌یی که علی دایی، علی پروین، علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا و کریم باقری هم در آن از پیش بازنده هستند. حرف های علیرضا بیرانوند بعد از بازی با سایپا و حرکت او در بازی با پدیده نشان داد که او هیچ شناخت و درک درستی از حضور در تیم بزرگ مانند پرسپولیس ندارد. یعنی حواشی مربوط به این تیم را نمی‌شناسد. یعنی نمی‌داند که حتی اگر تماشاگران دارند او فحاشی می‌کنند نباید به حرکت آنها و به گفتار آنها واکنش نشان بدهد چون این واکنش در فضای مجازی وارونه جلوه داده می‌شود.

بازیکنانی مانند بیرانوند باید قبل از حضور در تیم‌های پرحاشیه مانند پرسپولیس مشاوره‌های مربوط بگیرند و از لحاظ روحی و روانی خود را آماده برخورد با این حاشیه‌ها کنند و هیچ وقت خود را وارد حاشیه و رویارویی با هواداران تیمی مانند پرسپولیس نکنند. بیرانوند وارد یک بازی از پیش باخته شده است و اگر این بازی را ادامه بدهد بیشتر خود را فرو خواهد برد. او هم اکنون هم نه فقط آینده‌اش را در تیم پرسپولیس را از دست داده است که کارشاسان پیش‌بینی می‌کنند که او بازی برای تیم ملی را در جام‌جهانی روسیه نیز از دست بدهد.

بازی باخته بیرانوند

در تیمی مانند پرسپولیس باید مانند وحید امیری رفتار کرد. علیرضا بیرانوند بازی از پیش باخته را تا آنجا پیش برده است که حتی عذرخواهی و دلجویی از هواداران نیز دردی از او دوا نمی‌کند. بیرانوند در این بازی از پیش باخته یک گفت‌وگوی غیر اصولی و غیر منطقی کرده است و بعد فحش شنیده است و بعد در واکنش آن به آن فحش‌ها به هواداران علامت سکوت نشان داده است اما کاربران به جای این که به تماشاگران بتازند که چرا فحش داده‌اند به بیرانوند تاخته‌اند که چرا علامت سکوت نشان داده است.

بیرانوند باید به باختن در این بازی رضایت بدهد و کاری نکند که کل آینده ورزشی‌اش تحت تاثیر قرار بگیرد. حواشی پرسپولیس و کل‌کل با هوادارن می‌تواند دودمان هر کسی را به باد بدهد. حتی بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس از این حواشی در امان نیستند. چه رسد به بیرانوند.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 57903 ساعت خبر : 0:37 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=57903
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات